cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

13 Nisan 2008 Pazar

Kalbe Ben Bi Yol Verebilsem....


Ayşe Hatun Önal'ın yeni şarkısını dinlediniz mi?? Dinlemediyseniz dinlemenizi tavsiye etmekle kalmıyorum dinleyin diyorumm. Dinleyen herkesin ortak yorumu Ayşe Hatun'dan beklenilmiycek bi performans olduğu... Kırılmandan belli kırıcan mı belini tarzı yeni bi şarkı bekleyenleri hüsrana uğratan Ayşe, kendini aşarak güzel bi çalışma ortaya koymuş. Slow-electronic tarzı bi şarkı olmuş. Tekrar tekrar dinlenilesi olmuş. Klibindeki ufolar uzaylılar ne alaka diyenlere bi cevap youtubedaki bi yorumdan gelmiş: eski bilimkurgu filmlerine gönderme yapıyormuş!! Uzaylının sırtındaki şaşal su şişelerini görünce umarım yapmak istediği gerçkten budur diye geçirmedim diil içimden... Klipte Ayşe Hatun'un göz makyajını süper güzel buluduğumu da ekliyimm hemen=) bi de siyah ojeler çok yakışmış ben de niye öyle durmuyo kii diye iç geçiriyorumm şu an!!! Ayşe'nin bu kadar beklediğine değmiş doğrusuu... Dinleyin bana hak vericeksinizz....

Hiç yorum yok:

Twitter Updates