cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Ocak 2011 Pazar

Milliyet Cumartesi - Burcu Kuru Röportajı

Dün Ayşim Özgür'ün Burcu Kuru'yla yaptığı röportajı okumak için gazeteyi elime almamla, ilk sayfada kocaman fotoğrafımla karşılaşmam bir oldu:) Daha önce Burcu'nun tasarımlarıyla styling yaptığım ve editorial havasında yaptığımız çekimden bir kare kullanmışlar. Çekimi hatırlamak için bknz. http://cindrellaundertheumbrella.blogspot.com/2010/11/burcu-kuru-road.html

O zaman da söylemiştim şimdi de söylüyorum Burcu Kuru gerçekten moda dünyasına girdiği andan beri adından söz ettiriyor. Devamının geleceğine ise hiç şüphem yok:) Mart'ta çıkacak yeni koleksiyonu ise heyecanla bekliyorum.


PS. Bergüzar Korel'in bizim çekimden sonra aynı elbise üzerine aynı ceketi giyip aynı renk çorap ve ayakkabıyla kombinlemesi ise biraz fazla tesadüf olmamış mı:)


20 yorum:

Stardust Memories dedi ki...

Çook güzel olmuş, pek güzel olmuş :)
Bişey sorucam How I Met Your Mother'da ki Robin'e benzeten var mı seni yoksa bana mı öyle geliyorsun :)

Unknown dedi ki...

teşekkürlerr:) ilk defa benzetildim mutluyum:)

merve * dedi ki...

ay cindrella senı gazetede görmek bi hoşuma gitti sankı kız kardeşim çıkmış gibi tebrıkler canım Allah devamını nasip etsin inşallah:)

Unknown dedi ki...

merve, teşekkürlerr:) asıl bu yorumlarınız beni mutlu edenn:)

ruken dedi ki...

tesadüftür tesadüf :) tebrikler tatlım eminim çok mutlusundur :) Ayrıca çok hoş görünüyorsun.. :) Burcu Kuru'nun da güzel başarısının devamını diliyoruz :)

Kürksever dedi ki...

Çok güzel! Çekim fotoğraflarına yeni baktım, dupduru pozlar vermişsiniz, olağanüstü!

Nill Kiss dedi ki...

ne güzel bir surpriz olmus cok sevındım gercekten tebrikler:)

Unknown dedi ki...

ruken turgut, kesin tesadüf:P teşekkürler:)

Çoşkun Hürsel, bu vesileyle çekimi görmeyenlere göstermiş olduk, beğenmene sevindim:)

Nill, çok teşekkürler:))

Unknown dedi ki...

ay harika bir haber bergüzar da resmen taklid etmiş tebrikler canım

Rumeysa dedi ki...

:) çok sevindim! :) gerçekten büyük tesadüf(!) olmuş..

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

çok güzel bir çekimdi, simdi herkes gormus oldu:) tebrkler...

Unknown dedi ki...

Bonbon, Rumeysa ve Aysun çok teşekkürler:)

Onur Çiçek dedi ki...

woooo harikaymışş :)

elllllaa dedi ki...

kıyafeti bilmem de benim senin blogunu bulmam tesadüf oldu hakkaten=) çok çok iyi... tebrikler...
ela(b.b.a.l.)

Unknown dedi ki...

retromoda, teşekkürler:)

ela, aaa çok şaşırdımmmm:) nası buldunn yaa:) teşekkür ederimm:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel bir h.sonu süprizi olmuş, tebrikler :))

Unknown dedi ki...

teşekkürler Burcu:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

O çekim zaten şu ana kadar gördüklerimin arasında en iyilere girerdi canım, bir gazeteye taşınması isabet olmuş :) Burcu Kuru da gerçekten çok çok başarılı, daha meşhur olmadan gidip bir güzel alışveriş yapmalı :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

zaten o edioryalin sahaneydi canim, ve o styling de manseti hakediyordu:) berguzaaar cindrellayi okuyorsun itiraf et:)

Unknown dedi ki...

alışveriş cini, benim için de hoş bir sürpriz oldu, çekim için çok emek vermiştik:) Evet Burcu fazla meşhur olmadan birkaç parça dolaba eklemek lazım:) Sonra fiyatlar el yakıcak.

Styleboom, ehueue yok ama Bergüzar'ın stylingini yapanlar okuyordur belki:P

Twitter Updates