cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

28 Nisan 2010 Çarşamba

My Choices for Ipekyol on ALL magazine!

Bu sezon İpekyol'daki değişimi herkes farketmiştir. Ben de ALL dergisi için İpekyol'daki favori parçalarımla bir kombin oluşturdum. Nil'in, Stil Direktörü Eda'nın, Kristal Küre'nin ve Off ne giysem'in kombinlerini merak ediyorsanız devamı ALL dergisi Mayıs sayısında!

Bloggers picked their favorite pieces from Ipekyol's new collection and these are published on ALL magazine. And this is my page, i hope you like my combination!


13 yorum:

DENiZ dedi ki...

Guzel bir kombin olmus! Tebrik ederim..

Adsız dedi ki...

love the combination! you look beautiful :)

Unknown dedi ki...

Hepsi cok guzel :D Hele cekete bayildim.

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim, tatlı seçimler ve güzel fotograf:)

Koray Caner dedi ki...

Heeey tebrik ederim :))

Ceketi beğendim sanırım ben :)

Unknown dedi ki...

cekete bayildim !!!

Unknown dedi ki...

Beğenmenize sevindim:) Bende hepsini çok beğenerek seçtim:)

uyduruk prenses dedi ki...

tebrikleeeer bu sezon ki ipekyola ben de bayılmıştım:)

Modavesaire dedi ki...

benm de her zaman ipekyol favorim, romantik ve feminen. sizi de çook başarılı buluyorum blogunuz çok hoş, farklı..bi çok blogda saat farkıyla aynı şeyleri görüyorum ve sıkıldım bundan. herkes haber hırsızlığı yapmaya başlamış bencee.. sizz değil ama .:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

tebrikler şekerim:)

Unknown dedi ki...

uyduruk prenses, teşekkürler:) ipekyol bu sezon herkesn gönlünü fethetti sanırsam:)

burcu, sözlerin beni çok mutlu etti, bende farklı şeyler yazmaya çalışıyorum farkedilmesi çok hoşuma gitti:)

zeynep, teşekkürler canım:)

MKBL dedi ki...

Çokk güzel seçim.Tebrik ederim.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim:)

Twitter Updates