cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

23 Kasım 2008 Pazar

Seçmece


Cute couple:) ağlamaklı oldum desem yalan olmaz bende tez zamanda kendim için stylish bi sevgili diliyorum:) bakarsın bizde cute couple sınıflandırmasına gireriz;) çiftimizin casual tarzına bayıldım. Yelek ve boyundaki eşarpta gözüm kaldı... Herşey biraz da gülümsemeyle alakalı, resme bakınca gerçekten gülümsediklerini hissedebiliyorum sanki....



Göz makyajı ve saç rengi ilham verici... Eyeliner kuyruğu ve göz içine çekilen beyaz kalem ikilisi hoş olmuş. Alınıcaklar listesine beyaz göz kalemi ekledim bile. Saç rengi ise kış için fazla açık gibi ama açık tenliler için güzel bi seçim olabilir.


Bu resim de Paris gençliğinin aslında bizden hiç de farklı giyinmediklerinin kanıtı(içten içe sevinmece:) Orda da saç modası gözleri kapatan perçemler galiba kızlar tek gözle bakıyorlar:) skinny jean babet ve jean üstü çizme modası aynen devam.


cık hiç mi hiç olmamış. fashion victim! çorap modasının yanlışları neye yol açabilir iyi bakın siz siz olun böyle bi hataya düşmeyin:)


şapka modası biraz duruldu gibi ama yeniden canlanıcağını düşünüyorum. Şapkanın modelini sevdim, yakışmış...
Bu renk bir tayt aldım ve neyle giysem garip durduğunu düşünerek dolabımın ücra köşelerine atmıştım ki bu fotorafı gördüm ve cesaretlendim:) arka planın vermiş olduğu avantajla güzel gözükmüş sanki :/





Hiç yorum yok:

Twitter Updates