cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

25 Mart 2009 Çarşamba

Twist(ed)...


Sınavlarım bitişi şerefine bugün okuldan erken çıkmamı fırsat bilip Kadıköy'deki İpekyol'a uğradım. %70+%30 indirim vardı!! Ben direk kendimi Twist kıyafetlerin arasına attım:) Artık tam bir Twist addict oldum diyebilirim. Fazla zamanım yoktu bikaç elbise denemekle yetindim. Resimde gördüğünüz elbisenin haricinde bi elbise daha aldım onun fotoraflarını da giyince koyarım artık... Bide uzun zamandır istediğim gibi bi yelek bulamamaktan şikayetçiydim ve Twist yine imdadıma yetişti tam istediğim gibi bi yelek aldım...
Elbisenin fiyatı 199dan 42 ye; yeleğinki ise 99 dan 21e inmişti almamak olmazdı:) yolunuz düşerse bi uğrayın derim benim gözüm bikaç Machka elbisede kaldı bida gitmem şart oldu:)



16 yorum:

Adsız dedi ki...

yelegınde elbısende cok hos elbıse kemerle daha hoş durabilir die düşündüm...

iyilik, güzellik dedi ki...

elbiseyi çok sevdm.fiyatı da iiimiş ya:)güle güle giy :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim:) evet haklısın bende kemerle giymeyi düşünüyorum bel kısmının biraz üste oturması gerekli...

Nurdan teşekkür ederim bende çok severek aldım:) Fiyatlar gercekten cok inmişti ve kıyafetlerin nerdeyse tüm model ve bedenleri duruyordu...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cindrella, kadıkçydeki ipekyol derken bağdat caddesindekinden mi bahsediyorsun?

elbise yıkılıyor yelek de tarz bir parça.

güle güle giy

Unknown dedi ki...

yok hayır kadıköyde boğadan stada doğru giden yol üstündeki ipekyoldan aldım... çok teşekkür ederim sedacım beğenmene sevindim:)

Jojee dedi ki...

elbisenin renkleri süperr!

Stilcatcher dedi ki...

Ben de Twist in tasarımlarına bayılırım.Nitekim elbisene de bayıldım.Güle güle giyin.Bir de fiyatı çok uygunmuş.Ben de bi bakayım.

Unknown dedi ki...

jojee daha canlı renkleri ama odanın sarı ışığından biraz solgun çıkmış:)

Itır teşekkür ederim bende üstüme giydim ve direk alıyorum dedim:) Buarada Twist'in tasarımlarını kim yapıyomuş bilen var mı ben biraz araştırdım ama bi sonuca varamadım??

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben de bayılıyorum Twist'e İpekyol'a gidince elime ne alsam Twist marka çıkıyor :) Bu arada yeleğe bayıldım, çok tatlıymış, hatta gidip bakıcam fiyatı çok iyi. Elbise de güzel ama sanki sana biraz büyük mü gelmiş? Belki kemerle kullanırsan daha iyi olabilir ama :)

Unknown dedi ki...

Cin elbisenin modelinden öyle... 36 beden ama omuzları düşük bide üste oturmadıgı icin öyle gözükmüş evet bide kemerle deneyip fotograflarını koyucam:)

zui dedi ki...

elbiseyi beğendim ama yelek çok güzelmiş değişik

be dedi ki...

elbiseyi cok begendimm cok guzelmıs deseni.. sanki kahkuller kısalmıs bide= )???

Stilcatcher dedi ki...

Hilal Tunç isimde genç bir tasarımcı diye biliyorum.Ama bire ara Hakan Yıldırım yapmıştı.

Unknown dedi ki...

b.e kahküllerde bi değişiklik yok sadece eskiden yandan ayırıyodum bu aralar ortadan ayırıyorum ondan kısalmış gibi gözüküyo olabilir:)

Itır teşekkür ederim bu bilgi için...

siu dedi ki...

yelek şahane :)

Unknown dedi ki...

teşkkr siu; herşeyin üstüne yeleği giymeye başladım sanırım artık hic cıkarmıycam:P

Twitter Updates