cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

12 Mayıs 2009 Salı

Prom Hair Styles / Mezuniyet saç modelleri

Mayıs ayı geldi mi bi mezuniyet telaşı alır okulu bitirenleri... En büyük sorun ne giyicem meselesidir. Zaman yoktur çünkü ya öss'ye hazırlanılıyodur ya da üniversitede bitirme tezi üzerine yoğunlaşılmıştır. Bi de pişti olma korkusu sarar tüm kızları o yüzden herkesin uğrayabileceği bi yerden elbise alınmaz. Sonra bide uzun tuvalet mi olsun yoksa kısa şık bi elbise yeterli olur mu telefon trafiği yaşanır yakın arkadaşlar arasında... Kıyafet diktirilip/alınıp mezuniyet günü geldiğinde ise artık önemli olan saç ve makyajdır. Ben de bu sene mezun olucaklar için makyaj ve saç modelleri derledim... Daha üniversiteden mezun olmadım ama lise mezuniyetimde kuaföre giderken aklımda bi model vardı ta ki koltuğa oturup kuaför 'gel sana şöyle şöyle bi model yapalım' diyene kadar sonuç: hiç akılda olmayan bi modelle baloya gidilir sonrasında pişman olunur:)



















5 yorum:

saliha sağdıç dedi ki...

baştan 4. kadına ve saç şekline bayıldım :)) ama genel olarak bütün saç şekilleri çok doğla ve güzel.. mezun olacak bir genç kız içinde abartısız ve genç modeller olması çok iyi...genelde bizde bu tip durumlarda nişan başı gibi modeller yapılır :))

Unknown dedi ki...

evet bizde abartılıyo biraz halbuki sade ve doğala yakın olması en güzeli:)

Adsız dedi ki...

benim favorim baştan 6. numara. sade ve dikkat çekici aynı zamanda doğal duruo

Şenay

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben mezun oluyorum. Aynen dediklerin yaşanmakta bende ve etrafımdakilerde. Saç modelinden çok elbiseye yoğunlaşmış durumdayım şu an. O daha acil :) Ama bunlar da faydalı oldu. 5.resimdekine benzer bir şey yaptırabilirim.

Unknown dedi ki...

Şenay bende çok beğendim o modeli örgü saç zaten inanılmaz moda buaralar...

Alışveriş Cini mezuniyet heyecanındasın yani ne güzel:) çok keyifli ama çok da yorucu:) fikir verebildiysem sevindim öptüm cok xoxo

Twitter Updates