cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

14 Ağustos 2009 Cuma

Tatil biter, Cindrella döner...

9 gün sonra dönücem dedim 15 gün oldu:) Planda bi değişiklik oldu oteldeki tatilin ardından Kalkan'a geçtik. Şimdilik bavul yerleştirme ve tatil sonrası eve adaptasyonla meşgulum. En yakın zamanda blog başı yapıcam hiç şüpheniz olmasın:)

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Otelde kuzenlerimle çok keyifli bi tatil geçirdik. Sonra onları Antalya'da bırakıp Kalkan'a geçtim. İlerleyen postlarda bol bol Kalkan fotoğraflarına maruz kalıcaksınız:) Ben Kalkan'a ilk defa gittim ve gerçekten hayranı oldum. Eminim aranızda gidip görenler olmuştur gitmeyenler ise bi sonraki yazımı beklesinler:) ciao bella...

4 yorum:

~olive~ dedi ki...

Locaya bayıldıııııım:) hımmm acaba ne kadara ayırtılıyo bu localar? Bir de Kemer fotolarında sonuncusu nefis ben de gitmek istiorum o butik oteleeeee ve o çiçek kokularıyla güneşe merhaba demek istiorum:(

Unknown dedi ki...

Bu loca bizim kaldığımız Antalyadaki Larespark otelin içindeydi ve kişi başı 25$ a yarım gün kiralayabiliyodun sınırsız hizmet de cabası tabii:) Kalkan'ı ise kesinlikle öneririm fotoraflarla anlatılmıyor gidip yaşamak gerekiyor:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

loca cidden güzelmiş // ve göründüğü kadarıyla tatilin de güzelmiş , adına sevindim :D tatil yeri olarak göcek'i de öneririm // mükemmel bi yer ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

loca harika! denize gir yat kitap oku, dinlen kuru gene gir:) bu fikri seviyorum:)

Twitter Updates