cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

12 Ekim 2009 Pazartesi

Sightseeing İzmir

İzmir'le tanışmamız biraz uzaktan oldu, ışıklarıyla karşıladı bizi. Hiç bilmediğim bir şehire gitmenin heyecanı da yanımdaydı...

Image and video hosting by TinyPic

Önce gittiğimz akşam Kordon'u gördük, gündüzü ise başka güzeldi. İstanbul'da sahil şeridinin niye bu kadar güzel değerlendirilemediğini düşündük. Baştan başa yürüdük. Hava sıcak ama hep rüzgarlı sanki...

Image and video hosting by TinyPic

En çok köşebaşlarında görünen tarihi binaları sevdim. Sadece denizi değil, tarihi de var bu şehrin der gibiydiler sanki...



Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Sokakların, caddelerin düzeni ve yaya geçidinde duran medeniyeti sevdim:)

Image and video hosting by TinyPic

26. kattaki odamızdan görünen Fuar ve Kadifekale manzarasını sevdim...


Image and video hosting by TinyPic

Küçük meydanları, parkları, herkese yeticek kadar yeşil alanı ve sahil şeridini sevdim. Kordon'da güneşin batışına ise doyamadım...


Image and video hosting by TinyPic

Ve en çok da Atatürk aşığı olmasını sevdik...


Image and video hosting by TinyPic

İzmir fotoğrafları devam edicek...

10 yorum:

madammoda dedi ki...

Cindrella'cim sen bu kadar guzel anlatinca icim bi cizz etti, memleketimi ozledim yine.
Buarada benden bi tavsiye; Asansor'u ve oradaki Dario Moreno'nun evini gormeden ayrilma Izmir'den..
Ay ay bi de benim icin Izmir'imin mis kokusunu bol bol cek icine emi bebegim ;))

Eylul dedi ki...

Bu arada hosgeldin demeyi unuttum,Ozlemiistik coook.

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de çok merak ediyorum izmirii gidenler anlata anlata bitiremiyor..

Adsız dedi ki...

fotograflar devam edecek demişsin, lütfen etsin...ankara'da ikamet eden bir izmirli olarak fotoğraflar ilaç gibi geldi.bana hep güzel şeyleri hatırlatıyor izmir. gene öyl oldu cok teşekkürler cindrella:)))))
selin

Adsız dedi ki...

Canımmm izmirimmm ya:(( bir kaç haftadır uzağım ve sanırım bu birkaç hafta daha sürecek.
NAsıl güzel çıkmış fotoğraflarda.Poz vermesini çok iyi bilir benim memleketim.Buram buram moral kokusu vardır insanı karamsarlıktan uzaklaştıran...oysa ankara:(
İzmirimi çok özledim.Ne istanbul ne Ankara...Tektir İzmirim!

Eslim

Adsız dedi ki...

Hilton'da kalınmış gözümden kaçmadı;) hemen yan tarafındaki binada da ben çalışıyorum.şöyle bir başımı kaldırsaydım görcekmişim seni:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

güzel izmir, güzel ege! kıymeti hiç bilinmiyor! tarihteki ve kurtuluştaki değeri de. bu güzel post için ve beni oralara götürdüğün için teşekkürler cindrellacım, ne kadar gitsem ne kadar görsem doyamam..

Doorstepping dedi ki...

Ah be Cindrella aynı binadaymışız! Döndün mü, kalıyor musun?

Doorstepping dedi ki...

off, gelmiş gitmişsin, şimdi gördüm.
Neden izlediğim bloglar kısmında karşıma çıkmadı ki?! Anlamadım.
Bir daha ki sefere artık!

Unknown dedi ki...

madammoda, asansöre binemeden döndüm:(

Eylül, döndüm dönmesine ama aklım İzmir'de kaldı sanırım çıkıp bi Kordon havası alasım var:)

zeynep, fırsatını bulup bi gör derim haftasonu kaçamağı iyi olabilir:)

Selin, fotoğraflar banada artık İzmirdeki güzel anılarımı çağrıştırıcak:)

Eslim, umarım hemen kavuşursun çok sevdiğin İzmirine:) İstanbul İzmir kıyaslaması yapmıyorum herkesin gönlündeki şehir başka:)

pearl, söyleyip reklam yapmak istemedim ama anlayan anlamış:) Otele o kadar cok girip cıktım ki karşılaşma ihtimalimiz yüksek olabilirmiş:)

Styleboom, bende İzmir'i bikaç günlüğüne de olsa görmekten çok zevk aldım:)

Doorstepping, aa Hiltondamıydın sende?? tüh İzmirliyle İzmir sohbeti kaçırdım:/

Twitter Updates