cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

27 Ocak 2010 Çarşamba

DIY- Safety pinned hairband

Çengelli iğneleri taçlarda kullanmaya ne dersiniz? Ben biraz işin kolayına kaçarak gelişigüzel yerleştirdim:) Ama siz belli bir düzen içinde yerleştirebilir hatta çengelli iğnelere boncuklar geçirerek daha süslü bir görüntü elde edebilirsiniz... Çiçekli taçlar beni sıkmaya başladı, artık daha vahşi şeylere yöneliyorum:P

Today, i tried to use safety pins for hairbands and i like the result:) I pinned them randomly but you can pin as a row or you can even use beads...

11 yorum:

Style by T dedi ki...

Aa süper bir fikir güzelim, çok beğendim(=

seda dedi ki...

hmmm sevdim ben bunu!

zeynep dedi ki...

kesinlikle çok güzel olmuş..

Kasux dedi ki...

kızım varya manyak fikirler veriyon bana bu ara haberin olsun iyi varsın bee:)

Fashistanbuller dedi ki...

ama oldu mu?!?! bu çekime niye akıl edilmedi :)))???

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

bidahaki çekime saklıyorum tüm yaratıcılığımı:P

Roselaine dedi ki...

süper fikir ama bakmaz inş. :)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Roselaine, dikkatli olmakta fayda var, takmadan önce iğneleri kapalımı diye kontrol etmek lazım:)

Sena dedi ki...

aaa evet ben görmedim bu postu. cok ii fikir hemde yapilmasi cok kolaymis

Rumeysa dedi ki...

güzel görünüyor..:) çok vahşi gercekten de..;):D

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Sena, 5 dakka desem:)

Rumeysa, sevimli bi tarafıda var pembe falan:P

Twitter Updates