cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

17 Haziran 2010 Perşembe

Early Graduation Party!

Dün akşam kuzenimin kep töreni vardı. Öglen saatlerinde ise kuzenlerimle erken bir kutlama yaptık aramızda:) Mekanımız Bebek Nero'nun en üst balkonu, üşenip çıkmamazlık etmeyin deniz tarafı harika esiyor:) Kuzenim blogumun ilk takipçilerinden olup her daim dalga geçmeyi de ihmal etmez, Cindrella'ya bi çekimi de çok görmez diyip makineyi eline tutuşturdum:)

Yesterday one of my cousins got graduated from the university and we went to the graduation ceremony. In the afternoon we did early celebration:) My cousin is one of the first followers of my blog and always laughs at my posts so i gave the camera to him and we made a photoshoot:)

Bu sıralar bu şapkayı kafamdan çıkaramaz oldum, benimle fazlasıyla bütünleşti:) Almancı yorumu yapan da var Micheal Jackson da... Adı Cindrella şapkası artık:P

Üzerimdeki şifon bluzu baya bi zaman önce Zara indirimden alıp uzun süre hiç giymemiştim. Dolaptan çıkarmanın vakti gelmişti...




Beni özel günler dışında topuklu ayakkabıyla görmeniz pek mümkün değil:) Bu Enzo ayakkabıları da geçen ay indirimden 49 tl'ye aldım şaka gibi biliyorum ve çok rahatlar:) Optimum Nine West'e ara sıra bakmayı ihmal etmeyin...


Şapka / Hat: Pieces

Bluz / Shirt: Zara

Jeans: G Plus

Ayakkabı / Wedges: Enzo Angiolini

Çanta/ Bag: Kadıköyden/ Local shop

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Kuzen'e tebrikler:) şapka yakışıyor ama:)

Unknown dedi ki...

İyi ediyosun tatlım şapkayı çıkarmamakla, çok yakışmış((:

Unknown dedi ki...

moda(e)rator, teşekkürler kuzenim adına:) bende yakıştırdım sanırım o yüzden çıkaramıyorum:)

Style by T, teşekkürlerr tatlım:)

meral, okudum isteyen istediğini düşünmekte serbest üstüme de alınmadım. Hiç bigün cıkıp da yine cok güzel oldum kahretsin havasında diilim hiç de olmadım.

medihanim dedi ki...

gözlüğünü çok beğendim :)

Adsız dedi ki...

Müge hanım, insanın fikrini belirtmesi tabii ki doğru bir davranış. Ben bu blogu çok uzun zamandır takip ediyorum ve kısa bir zamandır yorum yazıyorum. Sizde insanların yazdıklarının-yaptıklarının bu kadar kuvvetli duygular uyandırması da umrumda değil.
Ancak şunu açıkça ifade edebilirim ki, -bu blogu ilham almak/haberleri ve trendleri takip etmek/evden çıkmadan mağazalardaki pek çok ürünü görebilmek için takip etseydiniz ya da en azından bir kez "gerçekten" okusaydınız her şey daha farklı bir boyutta olurdu. Yalnızca fotoğraflar göz önünde bulundurularak bir blog değerlendirilmemeli.
Bu arada zaten başarılı bir blog, devamını dilerim canım.
'ef'

Unknown dedi ki...

medihanım, teşekkürler geçen sene gucci indiriminden almıştım.

Ef, bazı insanlar görmek istedikleri gibi görüp öyle algılamak istiyorlar, değiştiremeyiz:) Ne mutlu ki beni gerçekten okuyup, takip eden okuyucularım var:)

CMOS dedi ki...

şapka yakışmış amaa ne de olsa Cindrella şapkası:)

http://cmosundnyasi.blogspot.com/
http://cmosundnyasi.blogspot.com/
http://cmosundnyasi.blogspot.com/

alis dedi ki...

Link verilen yazıyı hangi fotoğrafların tetiklediğini biliyorum. Cindrella üzerine alınmamakta haklısın, sana değildi çünkü.

Bu arada şapka çok güzel duruyor, Pieces'ın tek bir model şapkası mı var? Öyleyse onu denedim, bende garip şekilde küçük durmuştu :( Garip diyorum çünkü Gap Topshop Zara ve tüm diğer mağazalardaki şapkalar kafamı yutarcasına büyük geliyor :P

İra dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
burcu dedi ki...

bende topuklu giymeyen biri olarak ayakkabıları çok sevdim:)

fashionistanblue dedi ki...

Şapka süper=)


http://fashionistanblue.blogspot.com/

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Cindrellacım yine çok güzel olmuşsun kahretsin ;)

We are the Hippies dedi ki...

şapka ve ayakkabıyı tuttum =)

Zeynep'in Evi dedi ki...

şapka fena yakışıyor bırak sen yorumları devam takmaya=)

Unknown dedi ki...

zeynepcim, teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

CMOS, eheuh teşekkür ederim:)

alis, belliki üzerime alınmam gerektiğini düşünen insanlar da olmuş:) cevahirdeki piecesda sadece bi model vardı banada ilk basta küçük gibi geldi sonra alıştım ama:) Buarada hala almadıysan Mudo'da benim bayıldığım Gucci fedoranın aynısından yapmışlardı gördüm:)

burcu, :)

fashionistanblue, teşekkürler:)

Cincim, heuehue off yaa harikayım yine dimiii:P

hippilazman, teşekkrlr:)

Adsız dedi ki...

canım mezuniyet ne zaman? bir de makyaj-cilt bakımı.. konularında kendine uyguladıklarını ve bu konularda dikkat ettiğin şeyler varsa (ki eminim vardır :)) burada görmek isterim. sevgiler 'ef'

Unknown dedi ki...

Ef, mezuniyet bu akşam ve hava yağmurlu olcakk:( kuaförde saçım vve makyajım yapılırken bol bol foto çekilcem sonra blogda paylaşıcam canım merak etme herşeyi anlatıcam:) öptm cokk

Adsız dedi ki...

Selam! Ben o link verilen yazıyı yazan Müge. Bugün bu bloga ilk defa girdiğimin kayıtlara geçmesini isterim. Demek ki neymiş? Ben sizden bahsetmiyormuşum.

Unknown dedi ki...

Müge, üstüme alınmadım zaten. Ayrıca altına yazılan çirkin yorumları keşke daha duyarlı bi şekilde yayınlasaydınız.

Stil Direktoru dedi ki...

Tatlım o günde konuştuğumuz gibi bazı insanlar bizim sahip olduklarımıza sahip olamadıklarından böyleler :) O yüzden aynen devam, onlar bizi konuşuyor biz onları değil :) Seviyorum seni

Twitter Updates