cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

15 Eylül 2010 Çarşamba

Go Mongo!

Yeni fotoğraf makinemle beraber artık blogda bol fotoğraf, az yazı göreceksiniz, itirazı olan?:)
Bugün öğle yemeğinde uzun zamandır gitmek isteyipte gidemediğim Go Mongo'ya gittik. Ben pek etçil bir insan olmadığım için açık büfe et fikri pek beni cezbetmemişti ama merakıma yenik düştüm. Etler, sebzeler, soslar ve baharatları tabağınıza ekliyorsunuz ve şefin ellerine teslim ediyorsunuz. Seçtiğiniz etler ve noodlelar sizin için pişirelerek getiriliyor. İstinyepark'a ya da Suadiye'ye yolunuz düşerse deneyin derim. Bu kadar İstinyepark yeter diyip, yarın Fashion Night Out için Bağdat Caddesi'nde olacağım. Siz nereye gitmeye karar verdiniz??

I got a new camera so from now on you will see many photos and little articles on the blog:)
Today we went to Go Mongo, mongolian restaurant, for lunch where they cook what you pick from the open buffet, meat, vegetables, spices etc. It was delicious, if you have a mongolian restaurant around, you should taste. And tomorrow there is a first fashion night out in İstanbul, so we are all excited, Im going to take many photos to share with you:)





Daha önce pek çok kez gördünüz biliyorum ama bu beyaz Twist bluzumu çok seviyorum. Twist yeni sezonda yine şahane. Haftaya da sizi Twist'ten süprizler bekliyor, şimdiden lookbookuna bir göz gezdirin derim:) http://www.twist.com.tr/lookbook/
Ve yazın tamamını şapka ve eşarpla geçirdim desem inanır mısınız? Kafamı boş bırakmamaya özen gösteriyorum:)

Bluz / Blouse: Twist
Jeans: G plus
Çanta / Bag: Stradivarius
Eşarp / Scarf: Mexx
Gözlük / Sunglasses: Vintage Carrera




P.S Kendime not, fotoğraf makinesinin tarihini ayarla.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

suraya bır turlu gıdemedıgım ıcın kızıyorum kendıme, en kısa zamanda gıdılıcek yerlere eklıyecegım..

ZET Fashion dedi ki...

My fav place :)
Bu arada solemeden gecemicem fotograflar cok cok guzel!

melda_9017 dedi ki...

senin şu pol paça jean e aşık olmuştumm taaa çok eski postlardann:Dama bu gün alabildim sonunda:)bol resimli post olayına bayıldım...bekliyorummm...

Unknown dedi ki...

evet twist bluzunu hatırlıyorum....ve de çok seviyorum...bide saçların toplu gerçekten çok yakışıyor....fotolar çok güzel...seni tanıdığıma seviniyorum....blogunu takip etmeyi seviyorum...bol fotoları dörtgözle bekliyorum :))

Unknown dedi ki...

pelin, bence de daha fazla geciktirme, pişman olmıycaksın:)

Zet, benim henüz favorite olmadı ama ihtimali yüksek:)) yeni makinem saolsun baya iyi:)

melda, ehue sorsaydın sölerdim nerden aldığımı:) ama bulmuşsun güle güle giy ben cok severek giyiyorum:)

Unknown dedi ki...

nevin, ne güzel şeyler yazmışsın teşekkür ederim ben de sizleri tanıdığıma çok seviniyorum böyle bi blog açtığım için çok şanslıyım diye düşünüyorum:)

Unknown dedi ki...

ya baharatlara bayıldım...gözümü alamıyorum :))

MODENİSE dedi ki...

Canim makinen hayirli olsun fotolar mukemmel olmuus bayildim!

zivizivi dedi ki...

hayırlı olsy-un yeni makinen :D

bu arada dün seni stresli bi şekilde otomasyona girerken gördüm :) bende aynı stres içinde ders alma telaşında :)
ve bir soru : o havuç pantolonuna bayıldım :D nerden aldın? (2 saniyede baştan aşağı süzdüm seni :D)yüzün yakından daha da güzelmiş. maşallah :)

Beetle dedi ki...

Cinderella ya not: ayakkabilarini cekmeyi asla unutma, kadinlar onlara bayiliyor :)))

LâLz FaShioN dedi ki...

cnmmm =) çekimler çok güzel o ayrı ama ben seninkilere bayıldımmm! Bneimde en sevdiğim bluzlarımdandır ama sana daha fazla yakışmış ;) gözlüğünede bittim ;)

Unknown dedi ki...

denizcim, teşekkürler canım benim fotograflar sevgilinin eseri tabiki onu da es geçmek olmaz:)

zivizivi, evet derslerimi alamadım her kayıt dönemi oldugu gibi yine stresli ve sinirliydim:) asık suratımla pek hoş görünmüyo olsam gerek:) Pantolonu geçtiğimiz zara indiriminden kaptım. Bu sezon yine benzerleri gelmişti bulabilirsin.

Betül, ehue tamam bu notu da kaydettim:)

lalz, benim fotograflarımı yeni fotograf gurusu sevgilim çekti:) teşekkürler canım mucxx

Judy Abbott dedi ki...

fotolar harika , go mongo'ya uçasım geldi :)

Unknown dedi ki...

Judy, benim de en yakın zamanda yine yine yine gidesim var:)

Unknown dedi ki...

cindrella, en sondan bir önce ki fotoya bayıldım :) saçına sardığın saç bandı dıyemıyorum ama harıka bı tarz tutmus...daha yakından izleyeceğim,sevgiler

Twitter Updates