cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Mart 2011 Çarşamba

DIY- Lace & Studded Collar

Uzun zamandır do-it-yourself projelerine ara vermiştim. O zaman kaldığımız yerden devam edelim:)) Bu sezon önüm arkam sağım solum her yer dantel! Siz de dolabınızdaki düz kıyafetlerinizi dantellerle süsleyip yeni sezon trendini yakalayabilirsiniz. Ben bunun için 4 parça dantel ve birkaç tane zımbadan yararlandım. Zımba yerine inci boncukları da deneyebilirsiniz. Evet sonuç; elbisemi bir sezon daha giyeceğim:))


8 yorum:

Onur Çiçek dedi ki...

harika olmuşş ellerine sağlık :))

Pelin P.A. dedi ki...

Süper!!

Siyah Süt dedi ki...

çok beğendim..

aylin dedi ki...

zımbalar harika durmuş

BAHAR dedi ki...

SÜPER OLMUŞ

Cansın Ekşi dedi ki...

dantellere bayıldım!

visnetadindaa.blogspot.com

Glittering Secrets dedi ki...

bayıldımm. süper bir fikir, en kısa zamanda denicem. ellerine saglık :)


http://glitteringsecrets.blogspot.com

//SECHHILL\\ dedi ki...

çok şık çok kibar olmuş. Eline sağlık.

Twitter Updates