cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Mayıs 2011 Pazartesi

Wait for the surprise!

Bugün sabahtan mezuniyet elbisesi çekimi yapmak için evden çıktım. Çok güzel elbiseler denedim. İlerleyen günlerde blogta olacaklar. Hem de süper bir sürprizle, bir kişiye harika bir gece elbisesi hediye edeceğiz:)) Bu hafta yakın takipte kalın!!!

Bu aralar uzun etekler, elbiseler dolabımın baş tacı... Giy ve çık!

Gömlek / Shirt: PL&CO (outletim.com)
Elbise / Dress: H&M
Kemer / Belt: Park Bravo
Çanta / Bag: H&M


7 yorum:

ED dedi ki...

CANIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOSUN BAYILDIM POST' UNA SEVGİLER
http://edfashionfoto.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

bu elbise ve sac modeli sana cok ama cook yakismis !!!

Unknown dedi ki...

ED, teşekkürler.

Sena, teşekkürler artık saçlarımı düzleştirmeme ve doğal bırakma kararı aldımm:) Beğendiğine sevindim.

Adsız dedi ki...

Senin bir de Stradivarius'tan aldığın kahverengi çiçek desenli uzun bir elbisen vardı. Aynısından bende de mevcut ama bir türlü kombin yapıp da giyemedim. Bir ara onunla da bir kombin yaparsan çok sevinirim. Senin zevkine güveniyorum:)

Adsız dedi ki...

Kızlar, Koleston köpük boya diye bir şey çıkarıyormuş. Akma, damlama gibi problemleri ortadan kaldıracak yeni teknoloji bir ürün olduğunu söylüyorlar. Siz bu konuda bir şey duydunuz mu? Öyle bir şey olursa süper olur gibi geldi bana.

cukulata.alba dedi ki...

ben sana toplu sacı daha cok yakıstırıyorum bu kıyafetle de guzel olurdu =)

CLPig dedi ki...

the brown strap on your watch gives a very elegant appearance to a casual look!

---------------
Pigalle Passions
The largest pigalle spotter site in the world
http://www.cl-pigalle.blogspot.com

Twitter Updates