cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

2 Haziran 2011 Perşembe

SPAZIO'dan harika bir sürprizimiz var!


Bu hafta sürprizim var bekleyin dedim, beklediğinize değdi emin olun:) Artık açıklamanın vakti geldi! Pazartesi günü başlatacağım yarışmayla bir kişiye Spazio'dan harika bir gece elbisesi hediye ediyoruz! Mezuniyeti, nişanı, daveti olanlar bu sürpriz size özel:) Ben sizler için en güzel elbiseleri denedim ve en şıkını seçtim. Tek yapmanız gereken pazartesiyi beklemek ve soracağımız kolay soruya doğru cevabı vermek:)

Spazio markasını eminim duyanlarınız vardır. Spazio, İzmirlilerin yakından tanıdığı bir marka, her yaşa hitap eden çok şık kıyafetleri var. Ben özellikle elbiselerine bayıldım. Mezuniyet elbisesi ararken aradığım elbiseyi orada buldum:) Hem modelleri çok şık, hem de fiyatları oldukça uygun. İstanbul'daki mağazalarını Bağdat Caddesi'nde açmışlar. Erenköy Divan pastanesinin karşı sokağında hemen. Daha birçok şehirde mağazası var , bizim şehrimizde yok napacağız diyorsanız online alışveriş seçeneği de sunmuşlar:)

Hadi siz şimdiden Spazio'nun web sitesindeki güzel elbiselere göz atın ve facebook sayfalarını beğenin, pazartesi yapmanız gerekenleri şimdiden yapın;)

1 yorum:

Modavesaire dedi ki...

ben bu markayı çok beğenirdim.. çok güzel bikaç bluzum var hala durur..
zevkli seçimini merakla bekliyorum:))

Twitter Updates