cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

7 Haziran 2012 Perşembe

Yarışma: INOA ile 3 Stil

Henüz görme şansı bulamadınız ama uzun zamandır boyatmadığım saçlarımı boyattım ve kestirmeye kıyamadığım saçlarımı bir anda kestirdim! Yaza değişiklikle girmek harika oluyormuş:)

L'oréal Professionnel Türkiye de sizi INOA ile değişime davet ediyor! Metin Bahçecik saçlarınızda harikalar yaratsa Stüdyo Kaprol ekibi de stilinizi yenilese süper olmaz mı? İşte size fırsat. INOA 3 Stil yarışmasında niçin değişmek istediğini anlat biz de en iyi değişim nedenini yazan 3 kişiyi seçelim! Saçları ve stilleri yenilenen 3 kişi ise facebook oylamasına sunulacak ve en çok oyu alan kişi Elle Dergisi Ağustos ayı sayfalarını süsleyecek! Haydi zaman kaybetmeden hemen INOA 3 Stil facebook uygulamasına niçin değişmek istediğini anlat! Unutma son gün 10 Haziran! Bakarsın bu değişimi beraber yaşarız;)

INOA 3 Stil facebook uygulaması için tıklayın!


7 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni saçlarınla bir post bekliyoruz .Kısa saç çok yakışmıştır sana

Arzu Akdağ dedi ki...

harika her kadının hayalini süsleyecek bir yarışma olmuş.Hiç vakit kaybetmeden sansımı denedim.Hiç şanslı değilimdir ama nedenim çok.Çok uzun anlatamadım yazı sınırlaması nedeniyle ama 1. si kendimi bildim bileli saçlarım kestane kızıl.Sadece mezuniyetime bir gün kala bir çılgınlık yapayım farklı olayım istedim saçlarımı açtırdım ama yanlış kuaför yüzünden saçlarım yandı tabiki hayatımın en güzel anlarından birini bu şaçlar yüzünden kabus gibi geçirdim.O günden sonrada saçlarımı değiştirmeye hiç cesaret edemedim.2.si 3 yıl önce doğum yaptım 25 kilo aldım sonra o kalan 15 kiloyu vermek için hiç ugrasmadım.Uzun gömleklerim benim kurtarıcım gibi tek tip giyinip durdum.Taki canıma tak edip rejim yapmaya karar verene kadar.Bir daha asla bu kilolara inemeyeceğimi düşünerek bütün 38 beden kıyafetlerimide dağıtmıştım.15 kilo verdim. Şimdi gardırobumu baştan düzmem gerekiyor hazır bu fırsatımda varken bari tarzımı oluşturayım diyorum.E kızımda 3 yaşına geldi artık şu çocuklu bir kadınım gezmek neyine bunalımındanda kurtulup, işten eve evden işe gitmemede gerek yok bol bol gezebilirimde.Benim şu an tek ihtiyacım olan yeni bir saç tarzı,yeni bir giyim tarzı yani küllerinden doğan yeni bir ben..

Unknown dedi ki...

Arzu yorumunu Loreal'ın facebook applikasyonuna bırakman gerekiyor. www.facebook.com/LOrealProfessionnelTurkiye/app_214314202021824 tıklayarak

Arzu Akdağ dedi ki...

merhaba ben facebookada yazdım ama orada yazı sınırlaması vardı hızımı alamadım geldim burdada içimi döktüm:)

Unknown dedi ki...

İyi yaptın:) Bol şans!

Arzu Akdağ dedi ki...

bütün gün elimde telefon gezdim her an çalacak umudu ile ama olmadı :( ühüü çok şanssızım çok..

Nancy dedi ki...

bunu kaçırdığıma inanamıyoruuum:(( saçlarımı değiştirmem konusunda kafam o kadar karışıkken hem de:( final haftası bakalım daha neler kaçırmama sebep oldu:(

Twitter Updates