cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

31 Temmuz 2009 Cuma

Cindrella is Away

Evet bana yine tatil yolları gözüktü. Bikaç saat sonra yola çıkmış olucaz. İstikamet Antalya...
LaresPark Deluxe Hotelde olucaz. Küçükken babam zorla bizi turistlerle konuşturur ingilizcemiz gelişsin diye ya da otelin her türlü aktivitesine katılmaya zorlardı, artık büyüdüğümüz için mutluyum:)
Locamı da ayırttım:P Süreyya Yalçın'dan neyim eksik:)

9 gün sonra dönmüş olucam. O zamana kadar herkes kendine iyi baksın. Esen kalın, mutlu kalın:) xoxo

3 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

ben de kaş.a gidiyorum yarın :) hadi sana iyi yolculuklar ;)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hahahah aynı şeyi benim babam da yapardı, turistlerle gidip ingilizce konuşabiliyo olduğumu görmek isterdi. Ne felaket anlardı onlar, neyse ki geride kaldı :) İyi tatiller sana canım.

caramel macchiato dedi ki...

iyi eğlenceler :)

ah tatil kabusumdu o anlar benım de :)

-kızım bak fransızlar buldum. git konuş, arkadas ol!
-ya baba neden ya, neden! elin adamıyla ne konusucam ya? ben kac yasındayım, herif senden buyuk, belkı sapık ne bılıyosun! naber dede mı dıyım ne dıyım???

:))))))))

Twitter Updates