cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Sizin terracotanız hangisi?

Gelen bir yorum üstüne bende allığımı sizinle paylaşıyorum ve sizin de severek kullandığınız allıklarınızı duymayı bekliyorum:) Yazın şeftali-pembe tonlarımı yoksa terracotaları mı tercih ediyorsunuz? Ben bronz tene terracotayı daha cok yakıştırıyorum. Uzun zamandır Tropez adlı markanın bronzerını kullanıyorum. Ama malesef Türkiye'de rastlamadım, ben yurtdışından almıştım. Hem çok güzel ışıltı veriyor hemde cildin rengine uyum sağlayan yapısıyla göze batmıyor. Ayrıca altında gizli fırçasıyla çok rahat sürülüyor.

Guerlain'ın bu terracotasını ise ablam geçen hafta İngiltere'den gelirken almış. Daha yeni yeni kullanıyorum ama şimdiden sevdim diyebilirim. Devasa büyüklükteki terracotalarından sonra Guerlain'ın bu küçük terracotaları ise herkesi memnun etmeyebilir:)

3 yorum:

tatlisubaligi dedi ki...

ben guerlain kullanıyorum yaklasık 2 senedir... memnunum da gayet, kucuk olması ve turkiyede fiyatının cok pahalı olması dısında urun cok iyi.. ama freeshoplarda fiyatı daha makul oluyor ben o sekilde stokluyorum...

Adsız dedi ki...

Vallahi ben tam bir allık manyağı olarak, sadece bir tona sadık kalamıyorum, ruh durumuma, kıyafetime ve tarzıma göre her gün farklı tonlarda sürmekle birlikte,yazın elim terracotalara daha sıklıkla gidiyor.Benim HG allığım, ne yazık ki one shot üretim,Clinique golden bronze,dama gibi bir bronzer,inanılmaz kullanışlı,3 tane stok ettim, tenime çok yakıştığına inanıyorum.
Dynera

madammoda dedi ki...

Şu an için Loreal'in terracota allığını kullanıyorum. Kimi zaman da CG'nin pırıltılı pudrasıyla üstğnden geçiyorum, enfes bir renk çıkıyor ortaya.

Twitter Updates