cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

4 Nisan 2008 Cuma

Herkesi Duyarlılığa Davet Ediyorum, Gelir misiniz??


Bi haftadır kendimle yarış halindeyim. How i met your motherın tüm sezonlarını oturup baştan sona izlemeye çalışıyorum. Arada atladığım bölümleri kaçırmıyım diye oturdum en başında izlemeye başladım. İki bölüm seyrettim sonra kapadım bilgisayarı yattım. Ama içimde bi huzursuzluk oluştu. Önce kalkıp bilgisayarı fişten çektim, sonra üşenmedim gittim adsli kapadım. İyi de niye yaptınki falan diyen bazı kendini bilmezler çıkıcaktırr. Onlara cevabım şudur: Arkadaşım bu dünya yalnız bizim diil daha kaç nesil kullanıcak haberin varmı? Biz şimdiden tüm kaynakları bitirmeye kalkarsak en büyük bencilliği yapmış olmazmıyız? Diyceksiniz ki bilgisayarın fişte takılı kaldığı süre boyunca tükettiği enerji nedir ki azıcık bişii böyle mi kurtarıcaksın dünyayı. Ben yapmazsam sen yapmazsan kim yapıcak? Kim sahip çıkıcak dünyaya. Benim de bi katkım olsun istiyorum. Bu yazıyı okuduktan sonra sormanızı istiyorum kendinize: Bugün Dünya İçin Naptınız?? Benim vericek az da olsa cevabım var ya sizin??


  • Bilgisayarımı kullanmadığım zamanlarda fişten çektim.

  • Adsli kullanmadığım zamanlarda kapadım.

  • Televizyonları stand-by da bırakmayıp yakından kapadım.(Kahrolsun lcd niye yakından kapanmıyokiii çevre düşmanııı!!)

  • Güneş ışığından en fazla yararlanmayı kendime borç bildim perdeleri açtım ışıkları kapadım.

Evet benim şimdilik yaptıklarım bu kadar ya sizinkiler???




Hiç yorum yok:

Twitter Updates