cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

27 Mart 2008 Perşembe

Heather Marks kimdir neyin nesidir?


Geçen gün kuzenimle evde otururken, canı yeterince sıkılmış olucakki benim hevesle okuduğum onun ise burun kıvırdığı dergilerimden birini alıp sayfalarını çevirmeye, resimlerine bakmaya başladı. Dolca&Gabbana reklamına gelince durdu ve bana reklamlardaki modellerden birini gösterip onu çok beğendiğini söyledi. Bense kıyafetlere bakmaktan kızı daha önce farketmemişim bile. Öğreniyorum ki adı 'Heather Marks' 1988 Kanada doğumlu... Yaşı küçük ama kariyeri büyük daha doğrusu uzun, geniş vs. Hakkında biraz daha araştırma yapınca Victoria's Secret defilelerinde rol aldığını, Jimmy Choo, Dolce&Gabbana, Anna Sui, Burberry, Louis Vuitton, Maxmara gibi birçok ünlü markayla çalıştığını ve son olarakta ülkemize gelip Koton 2008 ilkbahar/kış katalog çekimlerinde yer aldığını öğreniyorum( veee vay be diyorum kız küçücük yaşına rağmen neler yapmışş ,bi de güzellik başa bela derlerr yalan vallahi yalann). Hakkında bikaç yazı daha okuduktan sonra beğenilmesini kocaman gözlerine ve doll-like(yani hani bebek gibi kız derler ya öyle işte) oluşuna borçluymuş.

















Jimmy Choo Koton



Dolce&Gabbana'dan bahsedipte Steve Mcqueen tshirtlerine değinmezsem olmaz tabi. Ünlü aktörün resminin yer aldığı tshirtleri ilk giyenler arasında Jessica Alba ve Naomi Campbell var. Bizden ilk kim olucak acaba? Ex ikoncan ablamız Eda mı yoksamm D&G düşkünü Demet mi? Heyecanla bekliyomuyuz? Hayır tabikiii...

Hiç yorum yok:

Twitter Updates