cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

27 Eylül 2008 Cumartesi

Blair or Serena???

Gossip Girl... yeni sezon dizimiz yayınlanmaya başlar başlamaz herkesi bir çılgınlıktır sardı gidiyor. Gossip Girlün elit tabakası, güzel kızları, yakışıklı çocukları izleyen herkesi etkisi altında bırakıyor bize de izleyip yorum yapmak düşüyor. Dizi ilk 4 bölüm itibariyle konu olarak yetersiz gibi gözükse de oyuncuların kıyafetleri bile diziyi izlenmeye değer kılıyor. Dizinin başrol karakterleri Blair Waldorf ve Serena van der Woodsen fashion icons oldular bile. Ortada 2 rakip olunca tarafsız kalmak da mümkün olmuyor.


Benim tercihim Blair'den yana... Şık ve hanım hanımcık kıyafetleri masum güzelliğini çok güzel tamamlıyor.
Serena'nin kıyafetleri ise biraz fazla zorlama gibi. Moda ikonası yapalım derken dozu kaçırıp aşırıya kaçırmışlar.
Bir de dizide Jenny var. Serena ve Blair ablalarından öğrenicek çok şeyi olsa da onu da küçümsememek lazım, şirin ve küçük kız imajıyla çok sevimli gözüküyor.
Serena'yı sevmesem de okula giydiği bi karış etekleri tasvip etmesem de çizmelerinden istiyorum. Serena çizmesi istiyorum, istiyorum, istiyorum.


Blair'in kafasından çıkarmadığı taçlar ve bantlar da bu sezonun olmazsa olmazlarından. Saçlar boş kalmasın.... Uzun zamandır yazılarımı xoxo yla bitirirdim, dizi de modaya uymuş xoxo gossip girl diye bitiriyor, beni takibe devam bir adım öndeyim:)

Hiç yorum yok:

Twitter Updates