cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

6 Eylül 2008 Cumartesi

Braided.

Örgü saç hastalığına yakalandım!!!! Saçlarımı örmek istiyorum, taç yapmak, tepede topuz yapmak istiyorum... Deniyorum evde bi kaç güne kalmaz en güzel modelleri başarıcam inanıyorum=) Gerçi topuz yapmaya saçlarımın boyutu elvermiyo ama ziyanı yok. Hollywood yıldızları da benden aşağı(!!) kalmamışlar tabi onlar da örmüşler, ördürmüşler saçlarını. Fotoraflardan esinlenmedim desem yalan olur, buraya koyuyorum ki herkes esinlensin, yararı dokunsun.( çok değiştim çokk yardımsever, paylaşımcı oldum haberiniz yok =)

Lauren'ın örgüleri gayet sade ve şık durmuş. Buaralar iyice Lauren fan durumundayım nerden çıktı bu sevgi bende anlamadım. Saçlarına, kıyafetlerine, gülüşüne falan bayılır oldum. The Hills başlayınca ağzım açık onu seyrediyorum, seviyorum napıyım....

Siena Miller'ın taç örgüsünden denedim ama saçlarımın biraz daha uzaması gerenk:/

1 yorum:

Z-Fashion dedi ki...

tac orgusu satiliyor aslinda.. ama nerede oldugu hakkinda en ufak bir fikrim yok :) bulursam paylasicam blogumda..

Twitter Updates