cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

21 Kasım 2008 Cuma

Bu mudur? Budur. çöp (m)adam

Öncelikle birkaç aydır devam eden evdeki atık ayrıştırma savaşımdan başlayıp konuyu öyle bağlamayı uygun gördüm. Ambalaj atıkları çöp değildir adı altında evde bir kampanya başlatıp çöp kutusunun yanına büyükçe bir poşet astım ve ev halkından ambalaj atıklarını buraya atmalarını istedim. İlk başta herşey istediğim gibi gelişti; ta ki biriken ambalajları atıcak en yakın geri dönüşüm kutusunun Özgürlük Parkı'nda olduğunu farkedene kadar... Bir kaç kere gidip attıktan sonra zamanla üşengeçliğim arttı; çöpler birikti sonuç: annem çıldırdı:) bende tüm çabalarıma rağmen yenik düştüm. Belediyeden atık kutusu bile talep ettim ama beni geri çevirdiler:( her mahalledeki ana arterlere koyuyorlarmış.


Gelelim konumuza. Atıkla modayı birleştirip çanta yapmışlar. Yok yok yoğurt kovasını kolumuza takıp gezmiyoruz:) Unilever'in sağladığı atıkları ev hanımları çantaya dönüştürüp Boyner mağazalarında satıyorlarmış. Modeller gerçekten güzel. Recycle çanta düşlerimdeki son nokta:)

1 yorum:

canDirekli dedi ki...

çöp madam ın bu kampanyasını yakından takip etmekteyim!! hell yeah!! :) by the way.. fashion is passion babe! :)

Twitter Updates