cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

27 Kasım 2008 Perşembe

Tak Takıştır

Bu aralar takı namına pek alışveriş yapmıyorum çünkü almaya değer birşey bulamıyorum. En son hiç takmadığım halde büyük taşlı bir yüzük aldım ve bugün okula takıp gittiğimde garip bakışlara maruz kaldım. İnternette gezinirken bunlar çarptı gözüme. Bilekliğin fiyatı höh dedirticek cinstendi ama bende evde yapabilirmişim hissiyatı uyandırdı:) .. Gerçi bir zamanlar hevesle aldığım boncuklardan hiç birşey yapamadığım günler geliyor gözümün önüne, hiç istediğim gibi birşey yapamazdım. Geçen gün Ö.'le buluştuğumuzda yine kendini tutamayıp accesorize tadında takılar yapmaya kalkıştığını ama sonucun hüsran olduğunu itiraf etti.  
Bu kolyeyide çok beğendim. Boho chic style. Yok bunu da yapmaya kalkışmıycam:)

Ablam haftasonu arkadaşının düğünü için Ankara'ya gitti. Gitmeden önce düğünde takabileceği elbisesine uygun kahverengi bakır tonlarında küpe baktık ama hiç bişi bulamadık. Sonra düşündük buaralar küpe modasında ne var diye, aklımıza birşey gelmedi. Kocaman taşlı pırlanta görünümlü küpelerin de modası geçtiğine göre yerini doldurucak birşey henüz yok. Nerdeyse tüm aksesuar satan mağazalara girdik ama istediğimiz tarz birşey bulamadık. Sonra bu küpeleri gördüm ve evet aradığımız tam da böyle birşeydi:/

Hiç yorum yok:

Twitter Updates