cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

14 Nisan 2009 Salı

bebe SS/09

jumpsuit
blazer and pant

boyfriend jean


Balmain style platform sandal



floral strapless dress

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam!!blogunu yeni keşfettim gerçekten süper!bu yıl lise mezunieti için elbise almam gerek:(fakat hiç istediim gibi bişe bulamadım:(ama burda ki pembe elbise tam benlik:)bu markayı ilk kez duyuorum acaba ankarada da mağzası warmı?yada bu elbiseye nası sahip olabilirim?cevap verirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler:))

..;::CindrellaUnderTheUmbrella::;.. dedi ki...

blogumla ilgili yorumuna çok sevindim:) mezuniyet heyecanı tahmin edebiliyorum zor bi durum bide lise mezuniyetiyse öss falan cok stresli oluyo:) bebe'nin sitesine baktım sadece istanbulda mağazası var teki akmerkezde diğeri de palladiumda... İstanbula gelme şansın yoksa belki bi gelen tanıdıktan isteyebilirsin ama deneme şansın olmaz ya da onun yerine bi terziye diktirebilirsin:) Eğer başka bi markada buna benzer bi elbiseye rastlarsam bloguma koyup haber veririm sana... xoxo

Twitter Updates