cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

15 Nisan 2009 Çarşamba

Nalan'ın ayakkabıları



Bugünkü gazetede Nalan'ın fotoğrafında giydiği ayakkabıları görünce bi yerden tanıdık geldi ama nerden hatırladığımı bulamamıştım ki sonra anımsadım Shoe Tek'te vardı bu ayakkabıdan:) Sevgili Siu'nun çektiği fotoğrafı kanıt olarak ödünç aldım:) Aynı ayakkabının siyahını daha önce de Var mısın Yok musun da yarışan iki bayan yarışmacı da görmüştüm... Cindrella'dan kaçmadı Nalan da Shoe Tek'i keşfetmiş:P ( Fiyatını belirtmeyi unutmuşum 44 TL evet evet kırk dört:)

6 yorum:

Jojee dedi ki...

shoe tek e beni de götürün ya:(

siu dedi ki...

joje, gel de götürelim :)

cindrella, hafiye gibisin maşallah benden kaçmaz diyosun :)

_irm_ dedi ki...

kapatamıyorum sayfayı şarkılar çok güzel =))
bu arada shoe tek'in yeri nerdedir acaba? bende merak ettm =)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

ah bir ben kaldım gitmeyen

Unknown dedi ki...

alışveriş cini ve jojee artık shoe tek'e gitmenizin zamanı geldi de geçiyor bile:)

siucum valla kaçmadı hemen yakaladım:) bende gidip alıcam sonra Nalan cindyle pişti oldu postu yapıcam:P

_irm_ istek parçan varsa ekleyebilirim listeye:) Shoe Tek nişantaşında hani yargıcının olduğu 4 yol var ya ordan topshop tarafına doğru diil de tam aksi yönde yürüyünce az ilerde Alman Göz Hastanesinin yanında... detaylı bilgiyi ve modelleri siunun blogunda görebilirsin http://fashionbysiu.wordpress.com/

_irm_ dedi ki...

anladım yerini çok saol =) vizelerden sonra direk ordayım =)

Twitter Updates