cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

23 Haziran 2009 Salı

Aldo Knee High Sandals


Önceki yazıma gelen yorumlardan sonra bende bir dedektif edasıyla uzun gladyatör sandalet avına çıktım:) Herkese güzel yorumları için teşekkür ediyorum. Bu uzun sandaletlere iz peşindeyken Aldo'da rastladım. Tam olarak istediğim model değildi ama ayakta duruşu oldukça güzeldi. Arkasında boydan boya fermuarda vardı ip bağlamak zorunda kalınmıyordu. Aldo indirimdeydi ve fiyatı da 289'dan 173'e inmişti... Daha iyisi bulunana kadar en iyisi bu:) Sıradaki lütfen...

2 yorum:

Glam dedi ki...

shoetek'te http://shoetekfiyat.com/urunler/gladyatorler/545/default.aspx şöyle bi model var, 60 lira.
ama aldın galiba, geç mi kaldım :)

Unknown dedi ki...

shoetekteki modeli gördüm onu da gidip deniycem en kısa zamanda:)

Twitter Updates