cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

1 Haziran 2009 Pazartesi

MTV sinema ödülleri ve sarı saçlar

Ve mutlu son finaller bitti tatil geldi:) Aslında cumadan beri tatildeyim ama hani okul biter insan bi boşlukta hisseder ya öyle bi iki gün geçirdim diyelim.
Neyse beni geçelim ve MTV sinema ödüllerine gelelim. Herkes kıyafetlerden bahsetmiş ama benim gözüm nedense aynı tonda sarıya dönüşen saçlara takıldı. Leighton'dan sonra Audrina'da sarışın olmuş. Lauren da sarı kumral saçlarını daha da açtırmış ve uzatmış. LA modası bu sanırım yaz gelince saçlar uzuyor ve sarıya boyatılıyor.










Bu fotoğrafta Lauren, Whitney ve Audrina'nın saç tonlarının ne kadar birbirine yakın olduğu daha bir göze çarpıyor. Audrina'ya bu renk siyahtan daha çok yakışmış. Lauren'ın ise extra uzun saçlarına bayıldım.

2 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de alttaki 3lünün saç renklerine bayıldım, ciltlerini turuncuya boyamazlarsa doğal bronzlukla çok tatl duracak renkler.

Unknown dedi ki...

boya olmasına rağmen saç renkleri çok doğal duruyor sanki güneşten açılmış gibi. Birazcık terracotayla çok güzel durucaktır haklısın seda:)

Twitter Updates