cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

23 Kasım 2009 Pazartesi

Fake Miroslava on Lookbook

Facebookta ünlülerin adına açılan fake hesaplardan sonra Miroslava Duma'nın adına Lookbook açıp fotoğraflarını koyduklarını söylesem şaşırmazsınız herhalde:) Ama işin komik tarafı yorumları okuyunca anladım ki insanların onun kim olduğundan haberleri yok ya da hesabın başkası tarafından açıldığını anlamamışlar:) Google'da Miroslava Duma yazınca çıkan fotoğraflarla güzel bi profil oluşturulmuş bakınız! Daha da komiği kendisini tanıttığı kısıma herkes beni Rusya'nın it girl'ü olarak tanır ifadesi kullanılması:)


aphi6t

2i1e9du

Have you met Miroslava Duma on Lookbook? Somebody got an account(click to see) using her name and created a profile!! And people dont know who she is or some of them think that it is really her!! She is an editor of Russian Harper's Baazar im sure she has more important stuff to do!! And the funniest part is, it is written that I'm Miroslava Duma, most people know me as Russian 'it' girl. LOL

9 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

süpermiş ya bende fake cindrella açıcam :P

Dylana Suarez dedi ki...

I love her style!

colormenana.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Sevgili Cindirella,
Blogundaki fotoğrafları görüntülemekte problem yaşıyorum.Son bir haftadır malesef sayfa açılıyor ama fotolar inmiyor.Daha önce de bir ara böyle olmuştu,düzelmişti.başka bloglarda böyle birşey yaşamıyorum.Acaba sayfada mı bir problem var?

Gülşah

sophie dedi ki...

bnu bnde görmüştüm lookbookta.
bide top listesinde(all time da) 3. mü 4. mü neydi bazı fotoğrafları :D

Unknown dedi ki...

Gülşah, sorunun nerden kaynaklı olduğunu bilemiyorum ben açarken hiç bir sorun yaşamıyorum kimseden de böyle bi şikayet almadım. Sadece benim blogumda olduğunu söylemişsin demekki sorun serverında da diil:/ bi araştırıyım bakiyim bi çözüm bulabilicekmiyim, teşekkürler haberdar ettiğin için.

sophie, evet bende en bilindik fotoğraflarından birine 1000 civarı bi rating aldığını görünce baya güldüm:)

Dylana, is there anybody who doesnt like her style:)

Siu, ehuehe bende karşılık olarak fake siu açarım:)

MeRaiL dedi ki...

Moskova'da uzun yillar yasamama ragmen sizler sayesinde tanidim bu kizi..
Yani sizler kadar burda abartilmiyor.. ;)

Unknown dedi ki...

Merail, tüm dünyanın stil ikonu benimsediği bi kızı anavatanında ikoncan ilan etmemelerine şaşırdım:)

Unknown dedi ki...

Merail, tüm dünyanın stil ikonu benimsediği bi kızı anavatanında ikoncan ilan etmemelerine şaşırdım:)

The Queen of Hearts dedi ki...

I'm just impressed at her ability to amass some pretty serious fashion pieces. I know being a fashion editor pays well, but I suspect her family has some pretty deep post U.S.S.R. pockets!

Twitter Updates