cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

20 Kasım 2009 Cuma

Red Rouge!

Kırmızı ruj ve doğal tonlarda makyaj ne de güzel birleşmiş fotoğraflarda. Ben kırmızı ruju nedense kendime yakıştıramıyorum belki alışmadığım için sürünce rahat edemiyorum. Peki siz kırmızı ruj kullanıyor musunuz? Vazgeçemediğiniz marka ve renginiz var mı?

Red lips and nude makeup look perfect on the photos. I dont prefer red rouge i think it doesnt look good on me. Do you have a special red rouge that you cant live without it? Name the brand and the color...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

source: easyfashion

17 yorum:

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

ben kırmızı ruj kullanıyorum canım. hatta geçen gün iki kız bana bakıp "aaaaaaaaa nasıl sürmüş kırmızı ruju hayatta ben süremem" demişlerdi. Tabiki rimel, şefaf bir göz farı, hafif allık ile kombinliyorum. En çok artdeco 34 ve avon metalic red i tercih ediyorum.

sevgiler.

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

üstteki yorum ek olarak yani herkesin süremediği korktuğu kırmızı renk bence düzgün sürüldüğünde oldukça doğal durabiliyor.

AiShA dedi ki...

Estee lauder rich red ve mac russian red rengi bence en iyi kırmızı rujlardan cindrellacım.İkisinide beğenerek kullanıyorum.Bence sanada çok yakışır kırmızı ruj.önyargılı olma:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bence sana çok yakışır bebek.. !! denemelisin kesinlikle.. bende çok seviyorum bu arada.. ama yeni bir kırmızı ruj arayışı içindeyim ayrıca :)

Unknown dedi ki...

kelebek diyeti, bende başkasında görüp ne güzel yakıştırmış diyorum ama kendime yakıştıramıyorum:) Bi deniycem bakalım...

Aisha, önyargılarımdan arınmalıyım ama teşvike ihtiyacım var:P kırmızı ruj tavsiyelerini not ediyorum biara deniycem sanırım mac den başlıycam:)

Siu, tamam deniycem:) Güzel bi kırmızı ruj bulursan benide haberdar et:)

Dominika dedi ki...

seviyorum kırmızı ruju,ama günlük hayatta fazla kullanmıyorum. özel durumlarda yada kafama göre :)
fakat kırmızı rujla çıkınca sokaktaki insan evladı bir tuhaf bakıyor..
bi daha baksınlar öpücük göndericem :)
bakalım o zaman napcaklar..ehehehe..

Prima Donna dedi ki...

Ben bayılırım kırmızı ruja:) ama insanlar bazen uyuz uyuz bakabiliyor. "Nivea Cardinal 25" tam bir kırmızı tonu yumuşaklığı çok iyi kalıcı da. ama o bahsettiğim insanların çok olacağı ortaMlar için "Nivea strawberry 08" kullanıyorum. 2. yi bi dene bence ondan başlayabilirsin ilk etapta daha hafif uygulayarak.

tuguna dedi ki...

Mac Russian Red cok guzel, herkese yakisiyor ve tam bir klasik. Ama mat bir yapisi oldugu icin biraz zorlanabilirsin surerken, sanki fircayla daha duzgun durur. Kasamam o kadar dersen MAC Lady Bug derim, cok yumusak ve kolay surumlu, rengi de super, sicak bir kirmizi.

Unknown dedi ki...

Dominika, gündüz abartı gözükebiliyor ama akşam ya da özel davetler için deniycem bende:) Bakanlara öpücük atmak iyi bi fikir gibi gözükmedi:P

Prima Donna, herkesin derdi bakışlar galiba:) yavaş yavaş meyveli lipsticklerle başlıyım en iyisi:)

tuguna, bana fırça demeyin eyeliner fırçasıyla hala barışamadım bide ruj fırçası bana göre diil:) Evet bana MAC yolları gözüktü lady bug ismi bile sevimli geldi uğur böceğiydi dimi:)

aysegul in ny dedi ki...

evvelden berı kırmızı rujsuz dısarı cıkmam dıyenlerden ola ola ne bakıs kaldı ne bısey kı bu sıralar daha koyu kullanmaya basladım ve cok daha dogal duruyor sanırım cunku ınsanların bakısları normallestı yada bana alıstılar yada sokakta kırmızı rujlu kadınlar cogaldı:) neyse sonuc NARS j24 numaralı kalın dudak kalemı kırmızı bordo arası ustune bıde nıvea vısne suruldumu mukemmel ve kalıcı bır sonuc....

Unknown dedi ki...

aychulus, kırmızı ruj seninle bütünleştiyse artık ayrılamazsınız:) Alışma meselesi galiba biraz da dudak şekliyle alakalı bence şekilli dudaklarda daha güzel duruyo:)

La Santa Roja dedi ki...

Benim favorilerim Versace Sensual Glam V2018 (parlak bir nar çiçeği) ve Estee Lauder Electric Red (tam bir doygun kırmızı) İlk başta bakışlar rahatsız ediyor ama sonra boşvermeyi öğreniyorsun. Kırmızı ruju başkası için değil kendimiz için sürdüğümüze göre başkalarının anlamsız bakışlarını da takmamalıyız ;)

Unknown dedi ki...

Lancome'un rujlarını şiddetle tavsiye ederim cindrellacım ilk resimdeki ruja ve göz makyajına bittim ayrıca :)

Unknown dedi ki...

La Santa Roja, herkesin farklı marka bi favorisi var sanırım şimdiye kadar herkesin birbirinden farklı şeyler söyledi:) Sanırım deneye deneye bulucam uygun rengi:)

Mia, kızın güzelliğinden kaynaklı bence bişey sürmesede olurmuş:) Hayat boyu öyle eyeliner süremiycem sanırım:)

Pınar dedi ki...

çok sık olmasa da arada bir özlüyor ve kullanıyorum ben de :) kesinlikle göz makyajı minimum düzeyde olmalı ve allık boca edilmemeli yanaklara çünkü kırmızı ruj insanı vezir de eder rezil de :) loreal'in scarlet diye bir rujunu kullanıyorum ben de numarası aklımda değil şu an. göz alıcı ama çok güzel. senin o muntazam yüz hatlarına da çok yakışır cindrella :)

Unknown dedi ki...

Pınar, çok haklısın kırmızı ruj sürünce diğer herşeyden fedakarlık etmek gerekiyor aksi halde palyaço gibi görünmek mümkün:) Bende genelde hep göz makyajı ve allık tercih ediyorum ve alışkanlıgımdan vazgeçemiyorum:) Bunları bi kenara bırakırsam kırmızı ruj sürücem:)

Adsız dedi ki...

mac russian red.. tek geçerim.. mavi bazlı keskin soğuk kırmızıyı seviyorsan.. teninede yakışır kanaatindeyim :)

evrim

Twitter Updates