cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

2 Nisan 2010 Cuma

Who is Laetitia Crahay?

Chanel'in o çok beğendiğimiz, hayranlıkla baktığımız kolyeleri , bilezikleri, yüzükleri, küpeleri kısacası tüm aksesuarları kimin elinden çıkıyor merak ettiniz mi? İşte cevabı: Laetita Crahay. Tasarımlarını hem bir hanımefendi hem de rock yıldızı ruhu taşıyarak yaratıyormuş. Evet biliyorum şu an Laetitia'nın atölyesinde olup o takıların hepsini takmak isterdik:)

Do you know who is the designer of Chanel accessories? She is Laetitia Crahay. She has an incredible creativity and imagination. She got not only an elegant lady but also rock star soul to create her designs. I wish we could be in her atelier and wore all the accessories:)




source: marieclaire

3 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

ne çok aksesuar var o odada ...sanırım bir ev orası mağaza değil..

Unknown dedi ki...

gercekten ben bunu bilmiyodum. bide kiz kendisi de manken gibiymis yani.. ama cok begeniyorum bende o muhtesem takilari !!

Unknown dedi ki...

chfashiontrend, mağaza değil atölyesi...

Sena, bende bilmiyodum yeni öğrendim hemen paylaşıyım dedim:)

Twitter Updates