cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

9 Şubat 2011 Çarşamba

Bloggers & Designers! Part 2

Geçen hafta Nilay Sorgüven'le Bloggers&Designers projesinin 2. buluşmasını gerçekleştirdik. Araya fashion week girince ancak şimdi yazma fırsatı buluyorum. Geçen sefer elbisenin modeli konusunda tam karara varamamıştık. Nilay yeni çizimler yapmış ve bu sefer kesin kararımızı verdik:)

Gelmişken Nilay'ın tasarımlarını da denemeden gitmiyorum. Koleksiyonunda mini & maxi elbiseler ve üzerinde Nilay'ın çizimlerinin olduğu basic tişörtler var. Gittiğimde Nilay yeni koleksiyonunun da çizimlerine başlamıştı. Yeni koleksiyonunda bol katmanlı çok güzel elbiseler var.

Nilay da benim gibi sırt dekoltesi çok seviyor. Benim için tasarladığı elbisenin de çok değişik bir sırt dekoltesi olacak, şimdilik sürpriz:) Buarada 17 Şubat'ı bir yere not ettiniz mi? Siz de davetlisiniz. (Event 23 Şubat'a alındı! Detayları tarih yaklaşınca...)


Elbiseler birer prenses elbisesi adeta, giyince büyüsüne kapılıyorsunuz. Kumaşları, kesimleri ve modelleri harika... Sırt dekolteleri kimi zaman iddialı...


13 yorum:

Adsız dedi ki...

Elbiseler gerçekten muhteşem ve soft görünüyor.Gri ve en baştaki pudra rengi üzerinde harika duruyor;)

e_sinemtezel dedi ki...

aaaa bayıldım pudra rengi özellikle süper. Gamze'ye de çok yakışmış...

EsrA dedi ki...

bende cok begendimmm cok da güzel tasımıssın ama gülmek sana yakısıyo belirtmeden gecemiycem sevgiler...

selim köroglu dedi ki...

Önümde o aburcuburlar varken heralde ben onları yemekten tasarım yapamazdım tanrım beni markete inmeye zorladı bu fotoğraf. :D

i-life's blog dedi ki...

ne kadar harika ,ne kadar zarif tasarımlar bunlar :)

Allegra dedi ki...

yummy! and the dresses look great!

Unknown dedi ki...

pearl, görünmekle kalmıyor gerçekten inanılmaz softlar:)

sinem, teşekkür ederim ben de kendime çok yakıştırdım sırt dekolteleri tam benlik:)

Esra, bu fotoğraflar biraz ifadesiz olsun istedik:)

selim, Nilay ilhamını M&Ms lerden alıyor olabilir:P

i-life, kesinlikle!

Allegra, They are Nilay Sorguven's designs!

Melike Güner dedi ki...

zaten sırt dekoltesine bayılırım, bu elbiselere ayrı bayıldıım çok çook güzellerr!

Adsız dedi ki...

her zamanki gibi harikasınnn elbiseler ayrı sen ayrı çok yakışmış
zümrüt

Madam Chic dedi ki...

Aaa cindrella çok mutlu oldum 23üne alınmasına 17sinde gelemicem diye hayıflanıyodum. Elbiseler çok güzel sana da çok yakışmış (:

Unknown dedi ki...

melikeg, ben de çok sevdim:) bakalım benim elbisem nasıl olacak:)

zümrüt, teşekkürler:)

madamchic, saatini, yerini kesinleşince yazıcam, seni de aramızda görmeyi çok isteriz:)

Serap dedi ki...

Wowwwwwww diyorum yahu... Cindrella canım güzelsin ama fotoğraflarda bu tam beli olmuyordu. Bu kez tam güzelliğin çıkmış. Tasarımcınıda çok başarılı buldum. Sizden çıkacak tasarımı merak ediyorum ;)

A La Mode dedi ki...

Beautiful designs!

http://www.girlalamode.co.uk/

Twitter Updates