cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

22 Şubat 2011 Salı

Bloggers&Designers- Part 3 - Photoshoot

Bugün Building'te hummalı bir çalışma vardı. Sebebi Bloggers & Designers projesi için hazırlanan kıyafetlerin çekim günü olmasıydı. Ben de Nilay Sorgüven'in benim için tasarladığı elbisemle poz verdim. Çekim fotoğraflarını sizinle yakında paylaşacağım. Şimdilik sadece makyaj backstage fotoğrafları paylaşıyorum:)

Yarın Building'te projeyi bir partiyle sonlandıracağız. Aslında öncesinde herkese açık bir event olarak düşünülmüştü ama sonrasında mekanın boyutları göz önüne alınarak herkesi çağıramayacağımız anlaşıldı:/ Ama yarın akşam gelmek isteyenleriniz olursa bana mail atabilirler.

Yarın tüm bloggerlar kendileri için tasarlanan kıyafetlerle partiye katılacaklar, evet ben de sürpriz elbisemi yarına saklıyorum:)

Ve son olarak Nilay'ın güzel bir haberi var, benim için tasarladığı elbise yeni sezon koleksiyonunda yerini alacak:) http://www.facebook.com/nilaysorguvenofficial



Makyajımızı yapan Max Factor make up artisti Nur Toktay'a kocaman teşekkürler!
Çok sade, tam istediğimiz gibi bir makyaj oldu.


Makyaj sırası Nilay'da:)

6 yorum:

Aslı dedi ki...

Örtünün altında beyaz bir kolsuz elbise var galiba ama modeli merak ediyorum, yarın blogta görürüz herhalde?

Unknown dedi ki...

parti yarın akşam olucağı için, perşembe günü blogta olur:)

Adsız dedi ki...

her zamanki gibi şık olacağınız kesin :))

http://sutlugofret.blogspot.com/

Serap dedi ki...

Elibseni üzerinde göremesemde ben çok sevdim ;) Yarın birde üzerinde görelim bakalım.

Unknown dedi ki...

Çoook merak ediyorum :)))))

weekend lover dedi ki...

sabirsizlikla bekliyoruz ayrintilari.

burcualver.blogspot.com

Twitter Updates