cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Nisan 2011 Cumartesi

Angle Dust!

Merhaba ben Mirela,Cindrella'nın destekçisi olarak haftada bir gün beğendiğim ürünler,gittiğim mekanlar ve Cindrella ile birlikte yapacağımız çekimler ile burada olacağım :)İlk postum Angle Dust hakkında.

 Angle Dust belki de şu sıralar en çok beğendiğim kolye ve küpelerden oluşuyor.
Yaratıcısı Çiğdem Paçal tasarımların temelinde geometrik şekiller olduğu için isimlerini Angle Dust koymuş.Bütün ürünler el yapımı ve plexiden yapılıyor.Üçgenler önce zımparalanıp ardından cila makinasından geçiriliyor.

Şu anda Galata Building,Akmerkez Pop Up Store ve Nişantaşı'nda Kumpanya62'den ürünleri elde edebilirsiniz.Ayrıca internet üzerinden www.angle-dust.com ve mail.angledust@gmail.com'dan sipariş verebilirsiniz.


Cindrella'nın notu: Geçen günlerde Building'te bu aksesuarları gördüm ama kime ait olduğunu öğrenemedim çünkü hiç bir isim yoktu yanlarında. Sonra Mirela bu postu yollayınca tesadüfen öğrenmiş oldum:) Çok retro ve eğlenceli gözüküyorlar. Daha fazla fotoğraf için facebook sayfalarına bakmayı unutmayın! http://www.facebook.com/pages/Angle-Dust/140761849293640



Hiç yorum yok:

Twitter Updates