cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

11 Nisan 2011 Pazartesi

Looking for a new Cindrella!


Aslında bu bir mola, kısacık bir ara postu olacaktı. Bu aralar bitirme teziyle, derslerle, projelerle o kadar yoğunum ki istemeden de olsa blogu ihmal edeceğimi düşünmeye başlamıştım. Ama kapatıp gitmeye de gönlüm razı olmadı. Eee o zaman dedim belki yokluğumda yerimi yeni takım arkadaşlarıyla doldurmalıyım:) Güzel yazılar yazıyorum, güzel fotoğraflar çekiyorum, çekimler yapıyorum, modaya dair anlatacaklarım var, ben de şansımı denemek istiyorum diyorsan, hadi benim için örnek bir post hazırla ve yolla! Bakarsın yokluğumda senin postların kendi adınla beraber yayınlanır neden olmasın:) cindrellaundertheumbrella@hotmail.com adresine fikirlerini, yazılarını, fotoğraflarını bekliyorum. İçindeki Cindrella'yı ortaya çıkar!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Birşey belirtmeden ortadan kayboluyor,sonra birdenbire cıkıveriyorsun naptıgını anlmaya calısmıyorum bıle.Emınım diğer takıpcılerınde benımle aynı fıkırdedır.

nasraa

Unknown dedi ki...

nasraa, sorsanız söylerdim. Kaldı ki durumu özetledim işte.

Adsız dedi ki...

ben anlamadım ya... iyi yazıyorum fotoğraf çekiyorum, modadan anlıyorum bi de moda blogu tutmak istiyorum diyen biri kendi blogunu açar. bloggera tumblr'a girmek zor bişey mi? yani bu durumda siz takipçilerinizi mi vaad ediyosunuz?

Unknown dedi ki...

Kendi blogunu açmak isteyen açar zaten, ben sadece bloga farklı şeyler katabilecek, haftada 1 içerik sağlamak isteyen birileri arıyorum. Niçin bu kadar şüpheyle yaklaştınız?

Adsız dedi ki...

Sorgulamak için noldugunu anlamak lazım.Ama ne mumkun bence mudafa yerıne sebeplerini daha once yanı zamanında belırtmek daha dogru olurdu.nokta

nasraa

Unknown dedi ki...

Herkesin kendine göre sebepleri olabiliyor, ben bu kadar tepki vermenizi gerçekten anlayamadım ve üzüldüm.

Twitter Updates