cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

5 Ağustos 2011 Cuma

Stylemint.com

Olsenların stilini pek sevdiğimi geçen bu kadar zamanın sonunda artık biliyorsunuz:) Luxury brand olarak piyasaya çıkardıkları The Row'un elde ettiği başarıyı geçtiğimiz ay çanta koleksiyonlarıyla taçlandırmışlardı. Şimdi de Stylemint adını verdikleri, kendi tasarladıkları basic tshirt tasarımlarının satıldığı siteden bahsetmek istiyorum size. Ben de yeni tanıştım ve oldukça eğlenceli buldum. Tarzınıza ve vücudunuza en uygun tshirtü bulmak için sizi eğlenceli görsel bir teste tabi tutuyorlar ve çıkan sonuçlara göre size stil önerileri ve kombin seçenekleri sunuyor. Sonra isterseniz satın alıyorsunuz. Tshirt koleksiyonu her ay değişiyor ve fiyatı sabit 29,95$ . Ben fikri oldukça beğendim kendi style profilimi çoktan yarattım işte Olsenların önerileri... Siz de deneyin seviceksiniz:) www.stylemint.com


I really like Olsens' style and get inspiration from them. After their luxury brand The Row's success, last month they launched the bag collection. And now i heard the stylemint.com where you can buy their basic tshirt designs. The site is real fun. You can get your own style profile and then get style reccomendations and trend reports after a visual quiz. If you haven't found your perfect T, take a look:) www.stylemint.com






1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben Olsenlerin salaş tarzlarını çok beğeniyorum.Tamam bezen abartabiliyorlar :)
Ama siteyi ve fikri çok beğendim :)

Twitter Updates