cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

14 Kasım 2010 Pazar

Carine Roitfeld says ....

Bu aralar Anna Wintour'ın seçtiği stylistlerden oluşan bir kitap okuyorum. İçinde hepimizin tanıyıp hayran olduğu isimler var. İşte onlardan biri Carine Roitfeld... Aşağıda kendi ağzından çıkan sözleri var. Okuyunca o moda dünyasındaki herkesin yerinde olmak istediği kadının ne kadar mütevazı olduğuna inanamadım. Ve söylediği birkaç cümleyle bile nasıl ilham kaynağı olduğunu... Son olarak servet ödeyip sezonun en pahalı parçalarını alan kadınlara söylediği söze bayıldım. (Bu arada üzgünüm yazıyı ingilizce yayınlıyorum, türkçeye çevirip büyüsünü bozmak istemedim)


'' I'm not a good professional of fashion. I'm not an expert about how clothes are constructed or the history of fashion. I never start with fashion. I always think of the girl and her personality - because all that matters to me when you look at a page is 'Do you want to be that girl?'

I love to surprise in a picture but in a simple way. It's about how you push up your sleeve, or knowing the right moment to wear a Chanel bag.

You can learn not to make mistakes, but you can not learn to be chic.

Seeing beautifully dressed women wearing the season's latest clothes never inspires me. What can I learn from them? Sometimes I'm more inspired sitting in an airport lounge. I like to look at people. I like errors. I love high heels with jogging pants; black lingerie under white tshirts. The mistakes...''

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ah canım çevirseydin ya bu kadını çok severim ama anlayamadım ne dediğini:(

Unknown dedi ki...

Genel olarak çeviriyorum o zaman:)

'Kıyafetlerin nasıl yapıldığı ya da moda tarihi konusunda uzman değilim. Beni tek ilgilendiren fotoğraftaki kız ve onun kişiliği çünkü önemli olan senin fotoğrafa bakıp o kız olmak isteyip istemiyceğin?

Fotoğraflarda süprizler seviyorum ama basit şekilde. Örneğin kıyafetin kolunu nasıl kıvırmak ya da Chanel çanta takmak için doğru zamanı bilmek gibi...

Hata yapmamayı öğrenebilirsin ama şık olmayı öğrenemezsin.

Sezonun en trendy elbisesini giyen güzel kadınlar bana ilham vermiyor. Onlardan ne öğrenebilirim ki? Bazen havalalanı lounge'nda bile daha fazla ilham alabiliyorum. İnsanlara bakmayı seviyorum. Yanlışları seviyorum. Eşofmanın altına topuklu ayakkabı, ya da beyaz tişörtün içine siyah iç çamaşırı.'

Adsız dedi ki...

çoook teşekkürler çağrıma cevap verdin:)

DENiZ dedi ki...

Nefis!!Her soyledigine katiliyorum!!! Cok ciddiye almamak lazim hicbir seyi... Yok su canta icin canimi veririm yok su ayakkabi benim olsa kolumu veririm gibi yorumlar okuyorum bazen bloglarda boyle gidip tokatlayasim geliyor onlari tek tek :(

Unknown dedi ki...

Denizcim, ben de baştan aşağı marka giyinip bişeye benzediklerini sanan insanları dövmek istiyorum:)

Adsız dedi ki...

merhabaaaa

modaninbaskenti.blogspot.com'a beklerim herkesi

modafobik dedi ki...

Kitabın ismini çok merak ettim yaaa :)
Bu aradaa bayramın kutlu olsuuun, nice sağlıklı ve mutlu bayramlara! (:

Unknown dedi ki...

Modafobik, kitabın adı Stylists: The interpreters of fashion. Teşekkürler sana da iyi bayramlar:)

Twitter Updates