cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

2 Kasım 2010 Salı

It must be a nightmare!

Sivri burun ayakkabılar çocukluğumdan beri korkulu rüyamdır. Sanki kadın ayağını çirkin göstermek için yaratılmışlardır!! Bence asla da giyilmemelidirler hatta moda dünyasından silinip atılmalıdırlar:) Ama korkulardan kaçış yok , sivri burunlar bu sezon geri döndüler hem de küçücük topuklarla!!! Daha kötü ne olabilirdi ki?? Louboutin de olsa Valentino da olsa Prada da olsa I-ıh giymem işte! Kitten heels ve sivri burun benden uzak dur!!

Pointed toe shoes were my nigthmares during my childhood. I think nobody should wear them! But this season they are back unfortunately with kitten heels!! What else could be worse?? Altough they are Louboutin, Valentino or Prada, i don't wear! Kitten heels and pointed toes get away from me!

9 yorum:

tuuced dedi ki...

bende giymem. iğk.

Gamze Boztepe dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum! Çok itici, hala neden giymekte ısrar ediyorlar anlamıyorum... Gerçi trend olma yolundaymış bu sezon, yazık olmuş.

Unknown dedi ki...

yüksek ökçelerle gene feminen duruyordu ama bu minik topuklar çok sıkıcı çok

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bu hafta içinde ben de konu edicektim. piştiye gel! :))
cidden kimi ayakkabılarda hayli kötü duruyor!

ebi's style dedi ki...

kesinlikle sonuna kadar katılıyorum! tam bir facia yaa!! dediğin gibi louboutin valentino fln hiç farketmez üstüne para verseler asla diyebileceğim tek şey heralde..

http://ebistyle.blogspot.com/

plndrkn dedi ki...

Kitten Heels!! Oldum olası çok itici buldum...

alis dedi ki...

Cadı ayakkabısı. Bunların çizme versiyonu da hortlar yakında, dapdar, sivri burunlu, kitten heel çizmeler, ıyk.

Adsız dedi ki...

dedigin gibi giyilcek gibi degiller ustune para verseler yine giymem bu modelleri iggg..
hepsi birbirinden igrenc :)

Unknown dedi ki...

Haha evet tam bi cadı ayakkabısı:) Mümkünse sadece halloweende görelim ama:)

Twitter Updates