cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

11 Kasım 2010 Perşembe

Trendyol - Stil Sensin!



Trendyol'un stil yarışmasında ayakkabı kategorisinde oylarınızı bekliyorum.
Tek yapmanız gereken linke tıklayıp mail adresinizi yazıp beğene tıklamak!


Eğer siz de stilinize güveniyorsanız tek yapmanız gereken trendyola girip fotoğrafınızı yüklemek... Arzu objesi ile birlikte kendi fotoğrafını siteye yükleyenler arasından yapılacak juri oylamasında, her kategoriden bir kazanan seçilecek. 30 Kasım 2010 tarihinde toplanacak olan juride moda ve iş dünyasının sevilen isimlerinden Demet Mutlu, Deniz Marşan, Hande Ataizi, Yalçın Ayaydın, Begüm Tekin, Nihat Odabaşı, Sedef Orman ve Seda Domaniç bulunuyor. Jüri oylaması sonucunda kazananlar www.trendyol.com’dan 1000 TL değerinde hediye çeki kazanırken Vogue Ocak sayısında yer alacaklar… Bu güzel hediyeler kaçmaz:)

20 yorum:

Miniature dedi ki...

Bir şey soruşmaq istəyirəm,Cindrella.Sən modelsən?!

Ay heç elə yarışmalara qatılmıram,ancaq sənə uğurlar arzu edirəm,İNŞALLAH qazanarsan ;)

Adsız dedi ki...

şimdi oy vermek için girdim..ayakkabı kategorisinde derya balta,bankacı biri var o resim alman bi bloggerın.şu an eve döndüm bayram için laptopu taşımadım adresini hatırlayamıyorum o yüzden kayıtlıydı ama eminim...bilginiz olsun =)

Unknown dedi ki...

Miniature, hayır model değilim:) teşekkürler inşallah:)

adsız, sanırım başkaları da farketmiş ve silmişler ya da ben göremedim. Teşekkürler oy için:)

Leander dedi ki...

83 oldu..:) 1000in uzerinde izleyicin var elbet daha fazla kisi oylamali...

Miniature dedi ki...

Şəkillər filan bir fotoqraf tərəfindən çəkildiyini düşünürəm.Yəni,hər hansı bir paltarı mağazada yoxlayarkən (denerkən)fotoğraflamağa izn verirləərmi?Həm də böylə pozlarla :)

Unknown dedi ki...

Leander, teşekkürler:) umarım bekliyorumm oylarıı:)

Miniature, moda haftasına gittiğimde ünlü bi fotoğrafçı çekmişti:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

bu ne guzellik :) facehunter da guzel cekmis ama canim! Vogue'a yakisir!

Unknown dedi ki...

Cincim saol canım benim yaa ama milletin oylar uçmuş kendi kendilerine veriyolar herhalde:)

Miniature dedi ki...

Həəə,anladım....Modelmişsin kimi görünrsən :) Yəni,əslində model də ola bilərsən,çox gözəlsən çünki ;)

Leander dedi ki...

facehunter herkesin fotografini cekmez, elbet yakisir vouge.. Bu tur yarismalar ne yazik ki asla adil degildir, kim bilir kac cakma account acmislardir :)

Unknown dedi ki...

Leander, bi de yarışmanın jüri kısmı var belki o adil olur:)

Leander dedi ki...

aa oyle mi, ben sana oy verip hemen ciktigim icin o kismi bilmiyordum :) umarm oyle olur gerci rakiplerini bilmiyorum, tarafli yorumlar yaptim :)

Unknown dedi ki...

Leander, rakiplerime bakın sonra tarafsız yorumlarınızı bekliyorum:)

Leander dedi ki...

Bir göz attım.. Açıkcası "marshata" yı çözemedim, yani çok açık farkla önde, tabi "pink freud"un fake account oldugunu varsayarak konusuyorum...
Benim fikrime göre 3 kişi arasında geçmeli bu yarış, biri sensin zaten diğeleri de zannederim yine blogger olan Nur Karaata ve Mel.
Bu arada burada önemli olan ayakkabı mıdır tam olarak? :)
Bir de "farkı detaylarda ara" ile açık ara öndesin bence diğer quotalara göre..

Unknown dedi ki...

Leander ayakkabı, aksesuar ve kıyafet diye 3 kategoriye ayrıldığı için ayakkabı kategorisinde önemli olan ayakkabı olması gerekir bence:)

Leander dedi ki...

:)) Biraz farklı açıdan bakıp sordum ben, misal, neden ayakkabılıkta duran ayakkabının fotografı değil de giyilmiş halde yarışılıyor.:)

Belki modadan anlamıyorum, sırf önce destek sonra meraktan bakmış olabilirim ama bu senin bu cevabını hakkedecek cahillikte oldugumu göstermiyor, değil mi? :)

Unknown dedi ki...

yarışmanın konsepti gereği stil yarışması, kategori de ayakkabı olunca kombin koymak daha mantıklı değil mi:) Yani ayakkabının güzelliği değil önemli olan onu senin nasıl taşıdığın:) Ben de gidip harvey nicholsdan en güzel louboutin i çekip koyuyım o zaman:) neyse bu konu daha uzar gider:) sonuca bakıcaz artık hakeden kazansın:P

Leander dedi ki...

Ben de ondan bahsediyordum fakat anlaşamadık sanırım.. Onu nasıl tasıdıgın, beraberinde ne giydiğin vs ayakkabının kendisi kadar önemli oldugu için o soruyu sormustum, herneyse :)
Biri gidip harvey nicholsdan en güzel louboutini giymediği sürece sorun yok gibi :)
esas yorumum hakkında yorum yapmadın, hakkeden kazansın elbet :)

Unknown dedi ki...

Leander, yorumunun hakkında yorum yapmıyorum malum, yarışmacı oldugum için doğru olmaz:P

Leander dedi ki...

:) peki, haklisin... ama sonucu paylas lutfen

Twitter Updates