cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

13 Eylül 2009 Pazar

Leighton Meester's leather pants

Leighton Meester'ın deri pantolonuyla kombinlediği kıyafetine bayıldım. Nedense çoğumuz deriyi sadece ayakkabı, çanta ve ceket olarak kullanmayı tercih ediyoruz, halbuki derinin çok güzel formlara dönüşebildiğini Simay Bülbül'ün tasarımlarında gördük. Denemekten korkmamak lazım. Deri pantolon kaçınız giyiyor? Peki Leighton'ın üstünde görüp beğendiniz mi? Diyceğim şudur ki yeniliklere açık olmaz lazım, algıları değiştirmek lazım( her anlamda... yani herkes gidip deri pantolon almasın tabi:)

Image and video hosting by TinyPic

17 yorum:

Z FASHION dedi ki...

Deri görünümlü ve deri taytlar zaten çok revaçta o sayılmazmı? :) Ben gerçi daha onlardan bile alamadım bir yerden başlamak lazım artık!

Eylul dedi ki...

Deriyi cok seviyorum gecmis yıllarda da çok kullanırdım derisiz olmaz bence moda olmasa da kullanılmalı forever21 den bir deri pantolan aldım bu sene deri kolyeler de muthis.Baktıgımız her yerde deri olacak bu sene Leighton'ın ustunde de cok hos durmus bence bacaklar inceyse hersey yakısıyor zaten;)Ve cok haklısın algıları degistırmek lazim ozellikle de diz ustu cizme algısından cok sinir bozucu =((

alis dedi ki...

Ben 2-3 yıldır böyle bir çaba içerisindeyim ama hem deri pantalonlar hem de deri görünümlüler kalın(:rahatsız) oluyor ve esnek değiller, dolayısıyla kendi size'ım bile olsa giynce illa üstüme olmayan biryerleri oluyor. Taytlardaysa sen adresi ver bize gidip almak kalsın :)

canDirekli dedi ki...

EVET TAYTLAR REVAÇTA AMA BEN PEK SAYMA TARAFTARI DEĞİLİM..

herşeyin tam anlamıyla bütünü ve orjinali iidir :)

kaldıki yazılarımda sıkça leighton dan basedioru..

i love that biatch!

Leia dedi ki...

Love those trousers!

Leia dedi ki...

Love those trousers!

tugba dedi ki...

ben zarada deri bir pantolon beğendim aslında tam pantolon değil ama leggings de değil. ama 36 beden olmama rağmen alınca tunikle giymeyi düşünüyorum çünkü rihanna kadar cesaretim yok:))) hehe

*STYLEBOOM* dedi ki...

cndrellacim yaa ben resimleri göremiyoruum:( ama bahsettigin kombini gormustum ve cok begendim!

Glam's World dedi ki...

Deri pantolon, iyi bir kombin yapılmazsa ya çok vamp yada çok ucuz bir görüntü ortaya çıkarabilir, Leighton'a yakışmamış mı, süper olmuş, ben giyer miyim giymem, çünkü vücudumu biliyorum, bana yakışacak bir parça değil:) ama dediğin çok doğru, algıları değiştirmek lazım :)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Zet, sayılır canım onlar da sayılır tabi:)

Eylül, forever 21e yeni sezon gelmiş baktınmı:) Ben daha edinemedim deri pantolon ama en kısa zamanda bi tayt ya da pantolon alıcam... Diz üstü çizme için daha halkımız hazır diil bence:)

alis, tamam deri görünümlü esnek tayt arayışına çıkıcam olmadı dikicem artık:)

Can, seninde bu modayı bayramiçdeki kızlar arasında yaymanı diliyorum:)

Leia, me too:)

tuğba, eminim yakışmıştır ama bakışlara maruz kalmamak için tunikle de giyilebilir:)

styleboom, neden resimler gözükmüyo ki acaba?

Glam, haklısın vücutla ve tavırla alakalı bence:) Herkes kendine yakışanı giymeli ama bana kesin yakışmaz denemiyim de dememeli:)

Eylul dedi ki...

Baktim canim bence hos parcalar var takilarini da seviyorum F21in kararma soyulma vs de yapmior sac aksesuarlari da cok hos(yalnız marka temsilisi gibiyim F21in ne reklam yaptimmmm=) ama sen zaten bir cok DIY yapiorsun(ben pek becerikli deilim ne yazikki=( ama benim de bir DIY projem olacak sanırım eger yapabilirsem sana resimlerini gondermek isterim=))) zara,bebe,lamb,nine west hepsinin cok hos bu sezonlari insan herseye sahip olmak istiyoor ama ne mumkunnn=( gecenler de yazmissin kargodan çekiniorum die bence cekinme suana dek hic sorun yasamadım $100 gecmedigin surece gumruk de sorun olmuyor zaten takip edebiliorsun,ayrıca ebay kullanicilari gibi forever'ın gondermeme durumu da yook =)ama $5lik urun de alsan $100 lik urun de alsan kargo için $30 ödüyorsun ama 20 parcadan fazlasini almiyorsun =)
Diz ustu cizme konusun da cok haklisin oysaa cok guzel modeller var ama bosuna almak istemior insan kisitlanmak cok kotu=( bideee simarmalarim sonuc verdi zara botlarım bu gun geldi cok mutlu oldummmm =)
Senin de rolun cok buyuk onlara sahip olmam da cunki o gun sana yorum birakirken sevgilim hemen yanimda oturuodu ve yazdiklarimi gormuss=)
Ayy ne uzattim ne uzattim cenem dustu yineee :s

Sevgilerimle cindrellaciimm

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Eylül F21 in türkiye temsilcisimisin dogru söyle:P Diy projeni merak ettimm yapılış aşaması ve sonrasının fotograflarını cekip yollarsan koyarım bloguma ama o kadar bekletme önce biraz tüyo ver ne yapıyosun:) Cesaretlendim valla toplıyım F21 den bişilerr animal print çantalar var bayıldım hepsini alabilirim:)
Botlarını da güle güle giyy canım benim de katkım olmuşş ne güzell mutlu oldumm:)
Blogum şimdiye kadar yazılmış en uzun yorumu gördü canım cok saoll daha uzunlarını da bekliyorummm:) öptümm xoxo

Sima* dedi ki...

ya deri pantolon, deri görünümlü tight modasını zaten hepimzi biliyoruz.. benim dikkatimi çeken o üstündeki beyaz gömlek! o ne yahu! ne güzel beyaz gömlekler var tasarım tasarım! düz, lise eskisi gibi bişi. Bils gömleklerini düşünüyorum da ne kadar harika, tasarım, bembeyaz gömlekler! (Ben her sezon mutlaka bir tane alıyorum bu sezon da Deniz Yeğin de katılmış tasarımcı ekibine merak içindeyim!!) Leighton'cuuma da bizden yollasaydık bişiler :P

Alışveriş Cini dedi ki...

Cindreallacım yenilikler konusunda sana tamamen katılıyorum ama bazen bizim dışımızdaki etkenler de nasıl giyindiğimizi etkiliyor malesef. Ben deri pantolon hiç giymedim ama Leighton'da görünce çok beğendim. Böyle bir pantolon bulursam bu kez kesin deneyeceğim :)

Eylul dedi ki...

Abarttigimin farkindaydim zaten ama yine de dayanamadim=)Cok tesekkurler cindrellaciim.Himm benim Diy projem CHAINS BOOT =)Cok basit bi islem,zaten ben senin gibi yoktan var edemem varolani biraz degistirebilirim ancaak=)Gecen sezon zara dan aldigim duz botlarim vardi onalara biseyler yapmayi planliyorum bi kac malzemem eksik aldim mi baslayacagim =))Hady bakalim senin de insallah istedigin gibi olur F21alisverisin yeniler yeniden geldi =)ben de optum =X

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Sima, katılıyorum sana gömlek de başlı başına ayrı bi güzellikk:) Benim beyaz gömlek diyince ilk aklıma gelen Mehtap Elaidi, her ocassion için çok güzel tasarımları var...

Cin, haklısın canım dış faktörler olmasa kimbilir neler giyerdik sanırım sokak modamızın olmamasının başlıca sebebide bu...

Eylül, chain boots dersen hemen aklıma Isabel Marant gelir, o tarz biişey yapıcan sanırım süet çizme ve etrafına zincir?? Heyecanla bekliyoruz:) Her sezon zaradan bi çizme alıyosun sanırım:) F21 listesi yapıyorum ama biraz daha bekliyim daha güzel şeyler eklenirse koleksiyona üzülürüm sonra:)

Adsız dedi ki...

Hi - I am really glad to discover this. great job!

Twitter Updates