cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

23 Eylül 2009 Çarşamba

A Little trip to Çukurcuma!

Çukurcuma'ya gitme isteğim Masumiyet Müzesini okuduğumda başladı. Ardından Trendikon'da Çukurcuma'daki vintage dükkanları görünce mutlaka görmeliyim dedim. Bugün bu amaçla yola çıktık ama ufak bi değişiklikle antikacıları gezdik. Vintage mağaza turumu başka zamana erteliyorum:)

İstiklal'in kalabalığı insana ne kadar panik atak geçirtiyorsa Çukurcuma'nın sessiz sakin sokakları o derece dinlendiriyor. Sanat galerileri, antikacılar ve eskiciler çoğunlukta....Binaların güzelliği anlatılıcak gibi değil o yüzden bırakıyorum fotoğraflar anlatsın.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Antikaları iki yerde bulabilirsiniz; 1- Dekorasyon harikası antikacılarda, 2- Bit pazarı görünümlü eskicilerde... Antikacılarda harika şeyler var ama fiyatlar çok yüksek yine de bakın mutlaka , eskiciler de ise çok fazla şey var ve çok dağınık şekilde yerleştirilmiş, seçici gözlerinize güveniyorsanız güzel şeyleri çok uygun fiyatlara bulmanız mümkün.

Image and video hosting by TinyPic

En çok koltukları ve sandalyeleri sevdim, hepsini alıp bi ev döşemek istedim:)


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Dönem eşyalarının çoğu dizilere, filmlere kiralanıyormuş...

Image and video hosting by TinyPic

Aklınıza gelebilecek herşey satılıyor, biçok şey tanıdık geliyor, bizim evde de vardı bir zamanlar diye geçiriyorum içimden. Düşünüyorum belki de aralarında bizim de kullandığımız eşyalar vardı kimbilir...

Image and video hosting by TinyPic

Bu da günün ganimeti! 50 senelik bir puf artık bizim evi süslüyor...

Image and video hosting by TinyPic

Çukurcuma'ya nasıl giderim diyorsanız, İstiklal'de Galatasary Lisesi'nin yanındaki sokaktan iniyorsunuz ve Cezayir sokağını geçip yürümeye devam ediyorsunuz, sizi selamlamaya başlıyor zaten...

PS.Çukurcuma'daki vintage dükkanlara gidenleriniz varsa önerileriniz bekliyorum. xoxo

12 yorum:

Duygu dedi ki...

mükemmeller, en kısa zamanda çukurcumadayım:)aradığım birçok şey orda sanırım.resimlerde harika cnm;), fikir edinmiş oldum.

trendsandshopping dedi ki...

İstanbul'a gelirsem ilk gezdiğim yerlerden biri olacak Çukucuma, buna sebep 'Masumiyet Müzesi'dir :)

zilandilan dedi ki...

Buraya bayılıyorum! Arkadaşım fotoğrafçı olduğu için tercih ettiğimiz yerlerden Çukurcuma.Atmosferinden çok etkileniyorum.Şu an ekran başında bile...
Sevgiler ve teşekkürler :)

Alışveriş Cini dedi ki...

Masumiyet Müzesi'nden sonra benim de hap aklımda oraya gitmek vardı ama bir türlü gidememiştim. Ama bu fotoğraflarla gitmiş kadar oldum canım çok teşekkür ederim :) Antikacılardaki eşyalar çok hoş görünüyor keşke o kadar pahalı olmasalardı...

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Duygu, bu gördüklerin daha hiçbişi:)

trendsandshopping, kitabı okuduktan sonra bi masumiyet müzesi turu yapmak istemiştim daha herşey aklımdayken ama gittiğimde kitabın ruhundan eser kalmamıştı bende o yüzden evin adresini falan yanına al gidersen:)

Zilandilan, vintage kıyafetler satan yerleri biliyosundur o zaman öneri bekliyorum!!:)

Alışveriş Cini, sen yinede git bi gör canım daha neler neler varr:)

Lions, Tigers and Fashion OH MY! dedi ki...

Hi There! Thank you for visiting my blog! I actually know all about the reading of the cup. My bf and his family members live by that...I actually thought it was really cool like 5 years ago, now I don't believe in it and I won't even turn my cup over LOL....

xoxo

Kelly

Monika P. dedi ki...

I vich I could read your nore but it's immposible for me. But as I see this place is really unusual and beautiful!

http://jeadorefashion.blogspot.com

Eylul dedi ki...

Guzel izmir'imi birakabilseydim eger cukurcuma guzel bir alternatf olabilirmis.Ruhu olan mekanlara sokaklara heryere bayiliyorum yasanmisliklar insanda hem tebessum istegi hemde huzun uyandiriyor.
Vintage denilince biz de de izmir ikicesmelik vardir yolun duserse harikadir.Pufuna da bayildim.

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Eylül yoktun bikac gündür nerelerdeydin:) Yaşamak için diil ama gezmek için çukurcuma çok ilginçti... 8 Ekim'de bikaç günlüğüne İzmir'e gelicem daha önce biçok gez içinden geçmiştim ama bu sefer gezmeye gelicem:) İlerleyen günlerde İzmir'de napılır diye blogumda okuyuculara sorucam senin de tavsiyelerini bekliyorum yaz mutlaka:)

Rosewell dedi ki...

selamlar
geçtiğimiz cumartesi çukurcuma' da elimde fotoğraf makinem, antikacılara, eskicilere girip çıkarken kimler yaşadı buralarda, kimler kullandı bu bavulları diyerek dolaşıyordum eski kokan sokaklarında. ama üzüldüm, yaşanmışlığı olan o eşyaların yığınlar halinde istiflenmesine. amacım eski emaye kap kacak ne varsa bakmak, belki birazda almaktı. "bence" çok uçuk fiyatlar söyledikleri için sadece bakmakla yetindim. sen şasnlıymış bu şahaneyi artık evinde izlemekten keyif alabilirsin. sevgilerimle...

Eylul dedi ki...

Bayram tatilim biascık uzadi ondan yoktum=)tabii canım elimden geldigince fikir sunarim istanbul gibi deil ne yazik ki izmir ama yinede tavsiyeler olacaktır ;)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Rosewell, bende gezerken aynı şeyleri hissettim acaba kimlerin evlerini süsledi bu eşyalar nasıl geldi buralara dedim.... Bir tarafta gerçek antikacılar ne kadar özenle sergileniyor bir taraftada en güzel eşyaların bile değersiz gözüktüğü eskiciler... Fiyatlar ise gerçekten pahalıydı işi tamamiyle ticarete dökmüşler... Geçen gün de kadıköydeki eskicilere gittik aynı şeylerin yarı fiyatına satıldığını gördük belki bir de oraya göz atmalısın... SEvgiler

Eylül, araya bayram girdi diye chain boots projeni unuttum sanma bekliyorum:)

Twitter Updates