cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

28 Mart 2010 Pazar

DIY- Mermaid Skirt

Dümdüz siyah bir etek çoğu zaman kurtarıcı olsa da ondan sıkılmamam için yeterli bir sebep değil bu:) Biraz hareketlensin istedim ve deri görünümlü kumaştan yuvarlaklar keserek üzerine diktim. Balık pulu kıvamında göründüler. Hayır balık değil, denizkızı oldum:)

Little black skirt is essential of the wardrobe but it doesnt mean that i wouldnt get bored of it. So i cut circles from leather seem fabric and stitched them on the skirt. It looks like a fish i know:) but it is not a fish, it is a mermaid:) xxoxx









Trençkot: Atmosphere / Atmosphere trenchcoat
Tshirt: Laura Ashley / Laura Ashley tshirt
Hırka: Dorothy Perkins / Dorothy Perkins cardi
Çorap: Penti / Penti tights
Babet: Bambi / Bambi flats
Gözlük: Gucci / Gucci sunglasses





photos by Inspector CB

33 yorum:

Ozan Alçın dedi ki...

Harika!;D

Atenea dedi ki...

very pretty skirt!!! u are talented :)

Sena dedi ki...

coraplarina bayildim !!!!! bende istemistim

Happiness is a Warm Gun dedi ki...

çok az görünse de ben asıl hırkanın rengine vuruldum! Amanın!

plndurukan dedi ki...

Gerçekten pek cici olmuş, ellerine sağlık, güle güle kullan.... :))

http://plndrkn.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

çook tatlı olmuşşş çook beğendimmm:)

Itır dedi ki...

güzel olmuş.hatta eteğin hepsini öyle bile kaplayabilirsin.
bayılıyorum senin bu dıy projelerine valla:)

burcu d. dedi ki...

harika olmus! iyi fikir, ama maalesef bu konularda cok yeteneksizim.

reader:) dedi ki...

süper çok yaratıcı bayıldım başarıların devamını dliyorum... yalnız o trençkota nasıl sahip olabiliriz çok beğendim yakalarını vs..

naki dedi ki...

wow süper fikir.çokta güzell yapmışsın.ayrıca trençkotuna bayıldımm :))

baris kcmn dedi ki...

Cute.

be dedi ki...

bende bayildimmmm kesinlikle etegin tamamini kaplamalisin cok yakismisss=)) birde en yukardakileri yarim daire seklindede yapabilirsin

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

ozan, saoll:)

atenea, thanxx

senacım pentinin sevgililer günü hediyesi:)

happiness is a warm gun, keskin gözler:)

pelincim teşekkür ederim:)

gizzy, teşekkürler

Itır, teşekkür ederim:) hepsini kaplıycak sabrım yok:)

burcu, yetenekle alakası yok kandırma kendini, istemekle alakalı:)

naki, teşekkür ederim:)

reader, trençkot ingiltereden 5 sterlin gibi bir fiyata alındı:)

barıs, teşekkürler.

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

be, evet en yukarıdakilerle napsam diye düşündüm ama alttaki yuvarlakların dikiş yerlerini kapatmadı o zaman:)

pinkpowder dedi ki...

inanılmaz başarılı :))

Dylana Suarez dedi ki...

The skirt looks so good!

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

pinkpowder, teşekkürler:)

Dylana, thanxx a lot:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

cidden süper :)

Adsız dedi ki...

seksi

*STYLEBOOM* dedi ki...

cindrellacım sen artık iyice coştun, harika olmuş etek! topuklularda olsun ama:)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

fashioncholic girl, saol canım:)

Styleboom, teşekkür ediyorummm:) Topuklularla uzun süre yürüyemiyorum dolayısıyla babetlerimden vazgeçemiyorum:)

kürk mantolu madonna dedi ki...

Dıy projelerını cok begenıorum bu da super gule gule gıy:)boyun da uzun, babetlerden vazgecemedıgıne gore selvı boylusun sanırım, yanılıyor muyum?

Serap dedi ki...

İnanılmaz güzel olmuş. Cidden çok beğendim. Ellerine sağlık. Sen diy olayında olayında çıtayı yükselttin ama :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Ufak bir dokunuşla nasıl hareketlenmiş sıradan bir etek
çok tatlı görünüyorsun cindrellacım

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

kürk mantolu madonna, cok selvi boylu sayılmam ortalama diyelim:)

Serap, teşekkür ederim, birilerinin yükseltmesi lazımdı:P

Moda(e)rator, teşekkür ederim canım istiyorum ki herkes kıyafetlerinde ufak dokunuşlar yapsın tekdüzelikten uzaklaşalım:)

FrouFrouu dedi ki...

Stunning skirt, lady! You look gorgeous :)

DENiZ dedi ki...

cok hos olmus! Gule gule kullan Deniz kizi ;)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Nadia, thanxx a lot!!

Deniz, teşekkür ederim:)

designbymeray dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK...

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

teşekkür ederim meray.

vintage peony dedi ki...

çok başarılı, güle güle kullanın, tebrik ederim :)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

teşekkürler:)

b'locked dedi ki...

ah o çardakta oturduğum gece
ah o şimdi asker

Twitter Updates