cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

28 Ağustos 2010 Cumartesi

IFW: Day 3

ÖZGÜR MASUR
IFW'nin en heyecanla beklediğim defilesi Özgür Masur'du. Terziliğini, tasarımlarını hayranlıkla takip ediyorum. Özgür'ün defilesine büyük izdiham olacağını önceden tahmin ederek erken saatte yola koyulduk. Ifw o güne kadarki en kalabalık defileye ev sahipliği yaptı. Aşkı Memnu'da sıklıkla Özgür Masur tasarımlarını giyen Beren Saat de defileyi kaçırmadı. Defile Özge ulusoy'un yer aldığı bir videoyla başladı. Ten dökümü adını verdiği koleksiyonu yine 'Özgür Masur iyiki varsın' dedirtti ama sanırım beklentilerim çok yüksekti ve bazı tasarımları beni pek de tatmin etmedi. Şeker pembesi, bebek mavisi tüllü elbiseler hepimizin yüzünde sevimli bir gülümsemeye yol açsa da ben özellikle pembe tüllerin elbiseleri basit gösterdiğini düşündüm.


Defilenin benim için en ilginç elbiseleri kumaşların boyanarak drape görüntüsü oluşturulduğu tasarımlardı.
Bu açık renkli kumaşların üzeri tüllerle kaplanılan versiyonlarına oldukça aşinaydık.

Soldaki içiçe geçmiş şeritlerden oluşan elbise bana fazlasıyla Hakaan gibi gözüktü. Sırttaki fiyonklara da Topshop'ın elbiselerinde bile rastladık. Elbiseler görünüş olarak tabiki çok güzeller ama yeni koleksiyonda yeni birşeyler görmek bekliyor insan. Dedim ya belki de beklentilerim çok yüksekti:)


HATİCE GÖKÇE
Bir önceki ifw'de ilk kez bayan koleksiyonunu görücüye çıkaran Hatice Gökçe, bu sezon Jön Türkler adını verdiği koleksiyonunda kıyafetlerin hem erkek hem de kadın versiyonlarını hazırlamıştı. İsmiyle bağdaşan koleksiyonları seviyorum. Bu defilede de sanki jön türkler modayı, tekdüzeliği değiştirmeye geliyorlar gibi hissettim ve çok hoşuma gitti. Özellikle ceket detaylarını çok farklı ve özgün buldum.




Hiç yorum yok:

Twitter Updates