cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

12 Eylül 2011 Pazartesi

Look of the day: Istanbul Fashion Week day 1

Fransa postlarına biraz ara verip modasal mevzulara geri dönmenin vakti geldi. Geçen çarşamba başlayan İstanbul moda haftasının ilk iki gününe katılabildim ancak. Bu sene lokasyon olarak Tepebaşı seçilmiş ve büyük bir çadır kurulmuştu. Ama moda haftası demek sadece defile izleyip çıkmak anlamına gelmiyor o atmosferi yaşamak için insanların bir arada zaman geçireceği çözümler de üretmek gerekiyor. Bu anlamda biraz eksik kalmıştı moda haftamız ama hem merkeze yakınlık hem salonun büyüklüğü, havalandırması, giriş çıkışları diğer senelere göre çok daha iyiydi. Yanıbaşında defileye katılan ve katılmayan tasarımcıların tasarımlarını sergilediği showroom için aynı şeyi söylemek mümkün değildi maalesef, alan çok dardı.
Istanbul fashion week daha hafta olmadan ilk olarak fashion days olarak başlamıştı. O günden beri katılıyorum yeni yeni kendine gelmeye başlayan moda haftamıza. Her sene daha da umut verici hale geliyor. Ama her sezon değişen mekan arayışına artık bir son verilmesi ve bir lokasyonda karar verilip tüm düzenlemelerin oraya göre yapılması gerektiğinin umarım artık farkındadırlar...

Bu sene fotoğraf makinemin azizliğine uğradım ve tatilde bozulan fotoğraf makinemi henüz yaptıramadım. Fotoğraflar Zet'in objektifinden... Moda haftalarında yüksek topuklarıyla yürüyen herkese imrensem de rahatlık benim için daha önemli. Üzerimde kendi diktiğim arkası uzun bluzum, fransadan aldığım espadrillerimle...

A little break for my france trip posts. Last week on wednesday istanbul fashion week has started and finished on saturday. I could just attend the first two days. And it is what i wore on the first day. My camera broke down during the france trip, so the photos are from Zet's camera. I don't feel comfortable with high heels so even on the fashion week i wear my espadrilles:)


Bluz / Blouse: My design
Espadril / Espadrille : from France trip
Çanta / Satchel : Cambridge Satchel
Kelepçe bileklikler / Cuffs : H&M




23 yorum:

Unknown dedi ki...

Bluzun çok hoş görünüyor :)
Kendinin dikmiş olması harika,ve ben de topuklu ayakkabıyla yürüyemeyen biri olarak bu kombini çook beğendimm :)

. dedi ki...

cufflara bayıldım! bluzun tasarımı çok güzel!


♥ Heels Are My Drugs ♥ :
www.heelsaremydrugs.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Aysun, yürümek mesele değil saatlerce dayanmak zor olan:) Teşekkürler

Heels are my drugs, blogunun ismiyle bu durum pek ters düşmüş:)) begendiğine sevindim.

Adsız dedi ki...

bunlari Cambridgein Twitterindan kazandin digmi? rengi super guzel cok sanslisin=)

bende katilmistim ama olmadi bekliyorum yenisini yapsinlar diye

Unknown dedi ki...

adsız, maalesef bu o diil, o daha gelemedi

pempe gönlüm sende dedi ki...

çanta mükemmel:)

my lifebook dedi ki...

Bu çantayı her taktığında ve artık o ayakkabıları her giydiğinde beni kredi kartımla istemediğim şeyler yapmaya zorluyosun:)) Gerçekten ikisi de çook güzel. Eylül için iş işten geçti ama ekim bütçemi bir gözden geçiemeliyim sanki:)

Pırıl Eriten dedi ki...

Ayakkabılarına bayıldım.. Çantanın rengi hakkındaki yorumlara katılıyorum.
Bloguma da beklerim
pirileriten.blogspot.com
öpücükler :)

theice-creamparlour dedi ki...

herseyine bayıldım ama çantan beni cok cezbetti :D

Adsız dedi ki...

love your bag!

Unknown dedi ki...

pembe gönlüm sende, evet göründüğünden cok daha fosforlu aslında:)

my lifebook, çanta ömürlük alırsan değer:)

pırıl, merhaba güzel yorumun için teşekkürler hemen ugruyorum bloguna:)

theice-creamparlour, like a candy:p

margaritats, thanxx

Adsız dedi ki...

cantanı nerden aldı acaba?

Unknown dedi ki...

http://www.cambridgesatchel.co.uk/ adresinden istediğin renk ve boyut sipariş edebilirsin.

Unknown dedi ki...

seninki fluro serisinden sanırım peki kaç inç boyutu?

Unknown dedi ki...

ocenia, evet florasan pembe 14 inç

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Cambridge in rengi süper ve ne tesadüftür ki benim de ad soyadımın baş harfleri GB, bir yerde karşılaşrsak çantanı kapabilirim, içi senin olsun çanta benim :))

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

oh wow love your bag!

Unknown dedi ki...

love the bag and the color!


www.thedaileigh.blogspot.com

Clara Turbay dedi ki...

I like so much this blog. I hope you can check out mine.
http://paquetevistasbien.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bir alışveriş koliğin itirafları, olur tabikii neden olmasın:))

PD dedi ki...

çanta koleksiyonun en güzel rengi olmalı!

http://iconicmouse.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bilmem öyle mi:p

minikkus dedi ki...

bu çantayı her gördügümde aklıma sen geliyosun cind:) pembe espadrillerle o kadar cici olmuşki, elim gidip gidip geliyo alsam mı almasam mı diye. biraz daha görürsem dayanamayıp alıcam sanırım!

http://minikkus.blogspot.com/

Twitter Updates