cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

19 Nisan 2012 Perşembe

Beauty: Daily Care


Bu aralar cilt temizliğim için aynamın önünü süsleyen ürünler bunlar. La Roche Posay, Toleriane serisi sabah kalkar kalkmaz cildime sürdüğüm nemlendiricim. Makyaj bazı olarak da harikalar yaratıyor.
Neutrogena makyaj temizleyici ve Nivea All-In-One'ı makyajımı çıkarıp günlük yüz temizliğimi yapmak için kullanıyorum. Cildimi yıkamak için sünger kullanmayı ihmal etmiyorum.
Rare Blossom üzüm çekirdekli yüz peelingini haftada 3-4 kez banyoda cildime uyguluyorum. Ve watsonstan aldığım mud therapy kil maskesi ise banyodan sonra cildime uyguladığım maskem...
Bu aralar parabene savaş açtım, mümkün olduğunca paraben ve silikon içermeyen ürünler kullanmaya dikkat ediyorum. Siz de cildinize kullanacağınız ürünleri seçerken içeriğini kontrol etmeyi unutmayın.

These are my daily beauty products. La Roche Posay Toleraine is my favourite moisturizer. It is also perfect make up base. Neutrogena deep clean and Nivea All in one are the make up removers i use everyday! 
Rare blossom is organic cosmetics brand. I use facial peeling 3-4 times a week. And mud therapy is great for acnes.

3 yorum:

bakimblog dedi ki...

deep clean make up remover'ı ben de 1-2 sene once kullanmıstım, güzel gercekten :)

Nesli YILDIRIM dedi ki...

rare peelingndenden memnunmusunn??cildi kurutuyormu?

Unknown dedi ki...

Nesli, ben çok memnunum, hayır cildi kurutmuyor. Ama banyodan sonra nemlendiriyorum yine de.

Twitter Updates