cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

21 Nisan 2012 Cumartesi

Look of the day: J'adore

Haftasonunu kendimi mutlu hissettirecek bir tshirtle geçirmek gibisi yok... Uçuşan bir plili etek ve maskülen oxfordlar, işte hazırım!

Tshirt: Next, Etek: River Island (Pasaj), Hırka: Massimo Dutti, Oxfords: Urban outfitters, Bileklik: Marni for H&M, Çanta: Ayakkabiatolyesi.com

I love wearing tshirt that makes me happy... Pleated skirt and masculine shoes, yes i'm ready for the weekend!

Tshirt: Next, Skirt: River Island, Cardi: Massimo Dutti, Oxfords: Urban outfitters, Bracelet: Marni for H&M, Bag: Ayakkabiatolyesi.com



Fotoğraf: Şebnem Yalçınkaya

16 yorum:

Unknown dedi ki...

eteğine bayıldım çok rahat görünüyor uçuş uçuş tam haftasonu için:)

Seraplamoda dedi ki...

çok güzel ve şık bir kombin olmuş.Pileli eteğimi aklıma düşürdü hemen arkalardan önlere çıkaracağım.

Koray Caner dedi ki...

Ayakkabılarına bayıldım! :)

White Perla dedi ki...

Ayakkabilar cidden cok guzel..X

www.whiteperla.blogspot.com

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

süper salaş ve şık bir kombin:)

PINK PRINCESS dedi ki...

bayıldım,benimde böyle bir eteğim var,uzun hırkayla deneyeyim,iyi oldu:)

Elegantesque dedi ki...

I love your shoes !

Kisses

Hannah

Elegantesque Blog

CAUDALIE GIVEAWAY // CONCOURS CAUDALIE (INTERNATIONAL)


Peaceinwonderland dedi ki...

Bir iki aydır sende çok farklı güzel bir enerji var. Ne iş? :)

Unknown dedi ki...

çok beendim^^...özellikle özensiz görünen özenli fotoğraf çekimini^^

Unknown dedi ki...

çok beendim^^...özellikle özensiz görünen özenli fotoğraf çekimini^^

Unknown dedi ki...

elilicfashion, geçen sene alıp pek giymemiştim bu sene dolapta durmasına gönlüm razı olmadı:)

serap, ehue evet vakti geldi:)

Koray, merci:)

white perla, teşekkürler

bakteri, evet 2 kelimeyle güzel özetlemişsin benim de yansıtmak istediğim buydu:)

pink princess, :)

barış, bilmem ki bahardan falan herhalde:P

valki, teşekkürler:)

Nesli YILDIRIM dedi ki...

cinderalla hirkana bayildimmmmmmm!!!!

http://www.nesliyildirim.com/

erica marie dedi ki...

Love your pleated skirt, fun mix with the oxford shoes.

xo erica

ModaAla dedi ki...

renk geçişlerini çok beğendim çok hoş fotoğraflar olmuş.
Moda Ala

Audrey Leighton dedi ki...

LOVE! The t shirt with the pleated skirt works so well!
xx

Be Frassy

Adora Mehitabel dedi ki...

love your outfit

http://adoramehitabel.blogspot.co.uk/

Twitter Updates