cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Nisan 2012 Pazartesi

Look of the day: Flower Power

İlkbaharı ne kadar sevdiğimi daha önce söylemiş miydim? Belki ilkbahar çocuğu olmamdan, belki en sevdiğim çiçek olan lalelerin bu mevsim açıyor olmasından, belki de tiril tiril giyinip üzerine bir mont alıp çıkabiliyor olmamdan kaynaklı... Bu hafta ilkbaharın tüm enerjisini Fabrika'yla yaşatıyorum:) 

Bu hafta Fabrika'dan en beğendiğim parçaları seçip dolabımdaki kıyafetlerimle tamamlayacağım ve tüm hafta yaptığım kombinleri sizlerle paylaşacağım, hem de şanslı bir okuyucuma 500 TL'lik hediye çeki kazandırıp ilkbaharın tadını Fabrika'da doyasıya çıkarmasını sağlayacağım:) Yapmanız gereken Fabrika'nın facebook sayfasını beğenip oradaki fotoğrafın altına yorum bırakmanız...


Bu harika montla Fabrika mağazasında karşılaştım ve ilk görüşte vuruldum kendisine. Tarzım değilsin dedi bana, istiyorum dedim seni, birlikte çıktık mağazadan... Beraber pek romantik olduk:)

Mont&Etek: Fabrika, Ayakkabı: Bambi




Fotoğraf: Şebnem Yalçınkaya

14 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel bir ceket, bence gayet de tarzın :)

Stardust Memories dedi ki...

şahaneymiş cidden

MadamB Fashion dedi ki...

Ceket için nefisss diyebilirim =)
#saatimswatch

Adsız dedi ki...

blogunu büyük bir zevkle takip ediyorum.çok başarılı ve ilham verici.teşekkürler

damlarslan dedi ki...

Çok nostaljik :)

Briss dedi ki...

bayıldım.. müthiş olmuş :)

unsall dedi ki...

Yasamin bahar ile yeniden canlandigini hissettiriyor. Begendim Gamze hanim..

nessly dedi ki...

ceket harika çok çok bayıldım :)

Adsız dedi ki...

Hiç tarzın değil sanki:) ama çok romantik olmuş..Tabi kim giyerse yaş büyüyecektir..

Gamzedrmscn dedi ki...

Montuna öldüm, bittim, taptım. Çok çok çok güzel:)



http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayyyy kombin süperde,cekete bittim resmen şekercim:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

cekete bende ilk gördüğüm andan itibaren vurulmuştum :) sana da çok yakışmış :)

Lunapark Queen dedi ki...

Ceketin seni reddetmesi haksızlık, eminim giydikten sonra o da pişman olmuştur :)

HELYU dedi ki...

BAHAR GİBİ FABRİKA..(:

Twitter Updates