cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

4 Mart 2008 Salı

Bim Bam Bom artık benim de bir blogum var


4 mart 2008 tarihteki yerini almak üzere. Niye mi? Çünkü blogumu oluşturdum ve ilk yazımı yazıyorum. Buaralar bloglara iyice sardım. Daldan dala misali bloglar arasında gezinmekten yorgun düşmüşken bir aydınlanma hissetim çevremde... Bir düşünce bir fikir aydınlığıydı bu. İşte dedim işte bu benim de bir blogum olmalı. Peki adı ne olucaktı blogumun ya da konusu? Ne hakkında yazıcaktım?

İsim konusunda cindrella under the umbrellada karar kıldım. Çok sevimli ve kafiyeli olduğunu düşündüm(Yoksa sadece bana mı öyle geliyor?!!). Ne hakkında yazıcağıma gelince; sanırım önce havadan sudan başlıyacağım sonra rüzgar ne tarafa götürürse...


  • bir çorba kaşığı moda

  • bir kahve fincanı hayata dair

  • bir yemek hayallerim, düşlerim

  • 150 gr diziler, filmler ve fotoğraflar

  • 4 çay kaşığı da zamanımı ve sevgimi koymayı düşündüm şimdi iyi de yaptım(=

Hiç yorum yok:

Twitter Updates