cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

13 Mart 2008 Perşembe

Sevdik , Sevdalandık , Bu Tasarımlara Bayıldık










Bu koltuğa görür görmez vuruldum, bayıldım ve bittim. Çok yaratıcı ve çok zekice tasarlanmış. Ne güzel olurdu böyle bi koltuğum olsa, oturduğum yerden tüm kitaplarıma ulaşsam, hepsi bir kol mesafesinde dursa...








Peçetelerin bu kadar zarif durabileceğini hiç tahmin etmemiştim ta ki bu balerin peçeteliği görene kadar. Peçetelikten de sanat eseri olur mu canım demeyin alın bakın ne güzel tasarlamışlar. Bende istiyorum ,bende istiyorum.








Bilgisayara takınca kafası içeri kaçmış gibi duran ayıcık usb kabı çok şirin(= usb teddy bearınız heryere sizinle gelsin, yüzünüzü gülümsetsin, bilgisayar başında geçen zamanınızda size eşlik etsin. Bana da eşlik eder mi acaba? Bakarsın yemeğe bile çıkarız(=

Hiç yorum yok:

Twitter Updates