cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

26 Mart 2008 Çarşamba

SaVe tHe CheeRleAder!




Güzel Türkçemizi korumak adına önceki yazılarımda kullandığım edebi lisana bi son vermeye karar verdim. Yazıları okudukça sanki onları ben yazmamış gibi hissetmeye başladım. Geleceğim edeceğim yapacağım bla bla blaaaa... Yok bırakıyorum artıkk gelcem etcem yapcammm yanii... Kendimden ödün vermiycem asimile olmıycam. Bu aslında dip not olmalıydı ama başa koydum ki okumadan önce bilin neler düşündüğümü... Ruhumu daraltan bu yükü attığıma göre bugünkü konumuza gelebiliriz.





Heroes dizisi sezona veda etmiş olmasına rağmen oyuncuları hergün gözümüze farklı farklı fotoraflarıyla sokulmakta, hayatımızdan çıkamamakta... Buaralar sıkça fotoğraflarıyla karşılaştığım 'Hayden Panettiere' ( soyadına 3 kere bakmam gerekti doğrumu yazdım yanlışmı diyee evet doğru yazdım) i kıskanıyorum. Evet kız daha 19 yaşında ( valla ona da baktım cidden 1989 doğumlu) olmasına rağmen gözalıcı bi güzellik, şan, şöhret, para , yakışıklı sevgili ( diziden tanıdığımız Milo Ventimiglia namı diğer Peter Petrelli) kıskanmıyalım da napalım ; maşallah diyelim tü tü tüü....





Bi başka kıskandığımız konuda tabiki kıyafetleri... Stilisti varmıdır bilemiycem ama kız ne giyse yakıştırıyor. Gerçi benimde o kadar param olsa modacılar beni giydirmek için savaş verse bana da yakışırdı herhalde( hemen bi çekememezlik dediğinizi duyar gibiyim ama haksızmıyım=) Sol tarafta görmüş olduğunuz resme hanginiz hasetle bakmamakta ki??=)






Kaşları ve saç rengi ise çok başarılı diyorum başka da bişi demiyorum.










Tamam vazgeçtim son bişey daha diyorum. Demekle kalmıyorum resim de koyuyorum. İşte cheerleaderımızın verdiği talihsiz pozlardan biri... Kim aklına girmişse yazık olmuşş küçüklüğüne veriyoruz ve olur böyle şeyler üzülme diyorusss!




Hiç yorum yok:

Twitter Updates