cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

6 Mart 2008 Perşembe

Saçlarım kısa aklım uzun


Bi kaç ay önce yıllardır uzattığım saçlarımı kestirme kararı almış ve fazla düşünmeksizin gidip kestirmiştim. Victoria Beckhamın İstanbul ayağı ya da Rihannanın kız kardeşimi desem o tarz bi model kestirdim işte... Yüzüme de yakıştı her gören de beğendi ama gel gelelim ben aradan geçen 2 aydan sonra pişman olmaya bşladım. Yaz geldi herkes upuzun saçlarını omuzlarına salıyorken ben ensem açık bir şekilde gezmekten pek memnun değilim... Bende hep dümdüz kullandığım saçlarımda bir yeniliğe gitmeye karar verdim ve uzun araştırmalarım sonucunda Cameron Diazın saç modelini gördüm ve bayıldım. Kısa saçlarına verilen hafif dalgalar yüzüne çok yakışmış. Bana da yakışır mı deneyip görmek lazım ve uzun saçlı kızları kıskandırmam lazım... Mission possible başlasın(=

Hiç yorum yok:

Twitter Updates